گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مشاورین، مدیران و کارکنان و تجلیل از زحمات رییس اداره روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی، گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، دکتر محمود تبریزی و دکتر سارا کشفی اعضای هیئت مدیره، جمعی از مشاورین، مدیران و کارکنان ستادی با تقدیر از زحمات میلاد ربیع زاده رییس اداره روابط عمومی برگزار شد.

در ابتدای نشست، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان حوزه ارتباطات، نقش روابط عمومی در سازمان ها را کلیدی و موثر عنوان کرد.

دکتر اسلام کریمی افزود: روابط عمومی زمینه ساز تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه با مخاطبان داخلی و بیرونی و هموار کننده مسیر موفقیت در سازمان است.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با تقدیر از زحمات میلاد ربیع زاده رییس اداره روابط عمومی، گفت: انصافا روابط عمومی صندوق طی دو سال گذشته در معرفی هر چه بهتر خدمات مجموعه به جامعه عملکرد مثبتی داشته و توانسته با برقراری ارتباط موثر درون و برون سازمانی ابزاری برای ارائه شفاف و دقیق اقدامات انجام شده باشد.

دکتر کریمی یکی از نقاط قوت صندوق قرض الحسنه شاهد را سایت رسمی صندوق عنوان و اظهار کرد: سایت موجود یکی از دستاوردهای خوب و مهم روابط عمومی است که توانسته به خوبی نمایانگر فعالیت های مجموعه باشد.

ایشان در پایان با تقدیر از اقدامات انجام شده در اداره روابط عمومی، خواستار حضور بیشتر و فعال تر در شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی وسیع تر به جامعه شد.

در ادامه نشست اعضای هیدت مدیره با ایراد سخنانی در خصوص اهمیت روابط عمومی و ارتباطات در سازمان ها از فعالیت های اداره روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد تقدیر کردند.

بخش دیگری از این نشست اختصاص داشت به صحبت های مشاورین، مدیران و کارشناسان حاضر در خصوص اهمیت روابط عمومی و تقدیر از عملکرد اداره روابط عمومی صندوق به واسطه فعالیت های درون و برون سازمانی که طی سال های اخیر انجام شده است.

میلاد ربیع زاده رییس اداره روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد نیز با تقدیر از حمایت های شخص مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران و کارکنان صندوق از اداره متبوع اش به جهت انعکاس بهتر اقدامات انجام شده، گفت: اگر روابط عمومی موفقیتی داشته که باعث این همه ابراز محبت مدیران و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد شده است، طبیعتا ماحصل زحمات همه همکاران در سراسر کشور بوده که صادقانه و مخلصانه خادم خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر بوده اند و روابط عمومی صرفا منعکس کننده این اقدامات بوده است.

ربیع زاده با بیان اینکه فعالیت در مجموعه ی صندوق قرض الحسنه شاهد باعث افتخار است، اظهار کرد:خداوند منان را شاکرم که توفیق داد در یک نهاد مقدس بتوانم به یکی از بهترین و عزیزترین قشرهای ملت شریف ایران خدمت کنم، خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگری که برای حفظ آرامش و امنیت ملت بزرگ ایران عزیزترین های خود را فدا کردند.

رییس اداره روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان گفت: امیدوارم در سال ۱۴۰۱ با عنایت خداوند، دعای خیر خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران، رهنمود ها و حمایت های مدیریت محترم عامل و همکاری تمامی کارکنان صندوق در سراسر کشور، بتوانیم خادمان خوبی برای اعضاء باشیم تا روابط عمومی همواره حامل خبرهای خوش برای این عزیزان باشد.

در پایان نشست، توسط دکتر اسلام کریمی مدیرعامل، دکتر محمد تبریزی عضو هیئت مدیره و مهندس غلامحسین مرادی مدیر اداری و منابع انسانی، از تلاش ها و اقدامات میلاد ربیع زاده رییس اداره روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد با اهدا گل و هدایایی تقدیر شد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top