روتیتر: نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد تاکید کرد؛

نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، گفت: تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات باید به نحوی افزایش پیدا کند که هر دو مجموعه از این تعامل منتفع شوند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، امیرمهدی امینیان، در نشست سراسری مدیران و روسای شعب بیمه سرمد و روسای دوایر رفاه شعب بانک صادرات ایران، با اشاره به ضرورت تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات ایران، گفت: باید تعامل دو مجموعه به نحوی افزایش پیدا کند تا هم بیمه سرمد و هم بانک صادرات از این تعامل منتفع شوند.

وی افزود: بانک صادرات ایران، شبکه گسترده‌ای دارد که جلب رضایت آنان موجب رشد و بالندگی بیمه سرمد می‌شود.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد خاطر نشان کرد: سرعت و دقت در ارائه خدمات به بانک و تمامی مشتریان سرمد باید رعایت شود و از طریق نشست‌های ماهانه بین بانک و سرمد موارد موجود پیگیری و رفع شود و این نشست‌ها در سطح استانها نیز برگزار شود تا به عارضه‌یابی منجر شود.

رئیس اداره‌کل رفاه کارکنان بانک صادرات ایران، این بانک را بزرگترین مشتری سرمد دانست و گفت: تعامل نزدیک بین سرمد و بانک، ظرفیت بالقوه‌ای ایجاد می‌کند که از آن باید در پیشبرد اهداف دو مجموعه بهره گرفت و در این راستا آمادگی داریم نقطه نظرات مدیران شعب در استان‌ها را بشنویم و مشکلات آنها را حل کنیم.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top