روتیتر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، از اجرای طرح ویژه پلیس راه پایتخت به مناسبت سی وپنجمین مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛سرهنگ ابراهیم ارزانی با اشاره به ایام سوگواری شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید ایران و همراهانشان به بیان برنامه‌های پلیس راه پایتخت پرداخت و گفت: در حالی که هنوز در سوگ شهادت رئیس جمهور فقید کشور و همراهانشان هستیم و پلیس راه تهران بزرگ تمام تلاش خود را در جهت بهتر شدن برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت به کار گرفت، همزمانی این مراسمات با ایام برگزاری انتخابات و سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باعث نگردید تا از کیفیت خدمت ما و همکاران در این ایام کاسته شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه کلیه پرسنل محترم پلیس راه تهران بزرگ تلاش خود را در جهت برگزار شدن هرچه بهتر مراسم به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: به همین منظور کلیه پرسنل محترم پلیس راه پایتخت با حضور صددرصدی در آماده باش کامل در طرح‌ ویژه پلیس راه تهران بزرگ به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره‌) هستند.

وی تصریح کرد: در محورهای منتهی به حرم مطهر جهت تسهیل عبور و مرور هموطنان محترم طرح‌های ویژه‌ای به کار گرفته شده است. براین اساس، انسداد کامل محور آزادراه خلیج فارس از ابتدای محور  وهن‌آباد تا انتهای آزادراه از ساعت ۲۴ روز سیزدهم خردادماه تا پایان مراسم به انجام خواهد رسید.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top