پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله به زیرساختهای انرژی ایران را قاطعانه محکوم میکنم.
به گزارش اقتصادرسا؛ مسعود پزشکیان رئیسجمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله به زیرساختهای انرژی ایران را قاطعانه محکوم میکنم
اینگونه اقدامات تجاوزکارانه، دستاوردی برای دشمن صهیونی آمریکایی و حامیانشان نخواهد داشت.
بلکه شرایط را پیچیدهتر کرده و میتواند پیامدهایی خارج از کنترل بهدنبال داشته باشد که دامنه آن همه جهان را درگیر میکند.