پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران را قاطعانه محکوم می‌کنم.

 

 


به گزارش اقتصادرسا؛ مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران را قاطعانه محکوم می‌کنم
این‌گونه اقدامات تجاوزکارانه، دستاوردی برای دشمن صهیونی آمریکایی و حامیانشان نخواهد داشت.
بلکه شرایط را پیچیده‌تر کرده و می‌تواند پیامدهایی خارج از کنترل به‌دنبال داشته باشد که دامنه آن همه جهان را درگیر می‌کند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top