وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه دولت برای نوسازی صنایع آسیب دیده از جنگ تحمیلی سوم خبر داد.

 


 
به گزارش اقتصادرسا؛سید علی مدنی زاده در گفتگویی با صدا و سیما گفت: در برنامه نوسازی  واحدهای صنعتی آسیب دیده، از فن آوری و یا خطوط تولید جدید به جای فن آوری های قبل استفاده خواهد شد و حتی جانمایی جدید برای صنایع آسیب دیده مبتنی بر ملاحظات  زیست محیطی در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: تصمیم های  حمایتی هم در دولت برای دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی که با مشکل تقاضا یا زنجیره تولید روبرو شده اند، در دست اجراست.
 
وزیر اقتصاد اضافه کرد: دوره پسا جنگ، دوره نوسازی اقتصادی است و بسته های حمایتی مانند بسته اخیر برای کارگاه‌های زیر ۵۰ نفر در نطر گرفته شده است.
 
مدنی زاده تصریح کرد: همانگونه که مردم با حضور پرشور در میدان ها و خیابان‌ها پای کار آمده اند، بی شک سربازان اقتصادی هم در عرصه اقتصادی به مسئولیت خطیر خود عمل خواهند کرد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top