همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی، از فرزندان ممتاز کارکنان پاکسان تجلیل می شود.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛حسن بقائی مدیر عامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و به منظور ایجاد انگیزه مضاعف، از دانش آموزان موفق سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقدیر می شود.

وی با اشاره به تأثیر وضعیت کرونایی در سال تحصیلی گذشته و سختی کار والدین در نظارت مضاعف بر تحصیل فرزندان افزود: والدین در مقابل تمام ابعاد زندگی فرزندان خود و تشویق آن ها برای ساختن آینده سالم مسئول هستند. ما در کنار دیگر اعضای خانواده باید از این موفقیت ها تقدیر کنیم.

بقائی به اهداف این طرح اشاره کرد و یادآور شد: هدف از انجام این کار، ایجاد انگیزه بیشتر و تشویق فرزندان خانواده بزرگ پاکسان و همچنین تقدیر از حمایت ها و زحمات والدین آن ها است. کسب موفقیت و رتبه در مقاطع تحصیلی، کاری ارزشمند و مایه افتخار است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به خانواده‌ کارکنان افزود: بردن پاداش کارکنان به درون خانواده آنان از توصیه های انگیزشی مهمی است که هر روز اهمیت بیشتری می یابد. خانواده سهم بسیاری در انگیزش کارکنان برای کار در سازمان و وفاداری به آن دارد.

مدیر عامل شرکت پاکسان اعطای پاداش به خانواده های کارکنان را بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: این اقدام به تمامی کارکنان این پیام را می دهد که خانواده آن ها برای سازمان و مدیران آن مهم هستند و این اقدام باعث می شود تا کارکنان در بین اعضای خانواده سرافراز و مفتخر شوند. قطعا این نوع پاداش می تواند روی توازن بین زندگی شخصی و زندگی شغلی کارکنان اثرگذار باشد و به کارکنان اجازه دهد تا بخش بیشتری از انرژی، مهارت و حتی زمان خود را در اختیار کار و سازمان قرار دهند.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top