اقتصادرسا _مراسم رونمایی از برند منسوجات و پوشاک فروشگاه رفاه و همچنین عقد تفاهم نامه همکاری رفاه با جمعی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات فروشگاهی با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

 

به گزارش اقتصادرسا ،شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه افق های روشنی را در پیش رو دارد و در صدد است که در صنعت خرده فروشی کشور گام نخست را بردارد و به عنوان یکی از اولین ها و مهمرتین شرکت های فروشکاه های زنجیره ای کشور قرار بگیرد.

به همین دلیل علاوه بر تامین کالاهای اساسی در صنایع غذایی و بهداشتی و… امروز در صنعت منسوجات حرفی برای گفتن خواهد داشت. در همین راستا این شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در گام بعدی اقدام به ایجاد فروشگاه های زنجیره ای پوشاک و منسوجات کرده است.

در همین راستا این شرکت در حاشیه برگزاری سومین دوره از نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۲۱) از برند سارابیز به عنوان نشان تخصصی پوشاک و منسوجات مختص به فروشگاه های زنجیره ای رفاه رو نمایی کرد.

رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سخنانی کوتاه در این مراسم اظهار داشت: فروشگاه های بزرگ دنیا معمولا برای گروه های کالاهایی مختلف برندهای مختلفی را تعریف می کنند. ما هم از حدود یک سال پیش در فروشگاه رفاه مقدمات مطالعاتی ایجاد یک برند تخصصی را آغاز کردیم که امروز رونمایی شد. این برند در حوزه پوشاک و منسوجات فعالیت خواهد کرد. امیدواریم با کمک تولیدکنندگان و اصیل ایرانی شرایط مناسبی را برای صنعت پوشاک ایرانی فراهم کنیم.
4554

گفتنی است در کنار مراسم رونمایی از این برند مراسم امضای تفاهم نامه میان فروشگاه زنجیره ای رفاه و بیست شرکت بزرگ تامین کننده تجهیزات فروشگاهی برگزار شد. لازم به ذکر است که حجم این و مبلغ قراردادهای این تفاهم نامه ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top