بعد از یک سال و نیم دوره نقاهت مربوط به شیوع کرونا، شهر آفتاب استارت دوباره ای زد و امروز سه شنبه نمایشگاه پوشاک با حضور متولیان صنعت نمایشگاهی افتتاح شد.

 


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک، طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته (تهران مدکس) امروز سه شنبه ۲۰ مهر ماه با حضور دکتر آقا محمدی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مطالعات اقتصادی دفتر بیت مقام معظم رهبری، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزیر صمت، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران،حسن پور نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصناف ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک، معتمد وزیری رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت و محمدرئوف قادری مدیر سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب افتتاح شد.

اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته) قصد دارد تا مجالی برای آشنایی و پیوند بیشتر واحد‌های خرده فروش با مجموعه تولیدکنندگان توانمند پوشاک و مشاغل خانگی وابسته به خصوص زنان سرپرست خانوار را فراهم کند.

ضور تمامی حوزه های زنجیره ارزش پوشاک اعم از صنایع نساجی (ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و چاپ و تکمیل کالاهای نساجی)، طراحی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، دستگاه های ریسندگی و بافندگی، تولید، تعمیرات و نگهداری، صنایع وابسته، چرم، سراجی، کفش، مشاغل خانوادگی مرتبط توسط زنان سرپرست خانوار و کالاهای فرهنگی عفاف و حجاب از مزیتهای برگزاری این نمایشگاه است که با حضور بیش از 100 شرکت داخلی برگزار می شود.

همایش ها و ورکشاپ های متعددی در زمینه طراحی و تکنیک های مختلف دوخت و رنگرزی، کارگاه های آموزشی طراحی و چیدمان فروشگاهی، کارگاه های آموزشی از ایده تا ثروت، همایشهای مختلف برندینگ و بازاریابی در چهار روز نمایشگاه با حضور اساتید معتبر در این زمینه با هدف ارتقای دانش طراحان و تولیدکنندگان برنامه ریزی شده است.

این رویداد تخصصی از امروز با حضور ۱۰۰ تولیدکننده برتر، ۱۰ برند معروف حوزه پوشاک، بیش از ۹۰ تولیدکننده متوسط و کوچک که قابلیت دیده شدن دارند در محل نمایشگاه شهر آفتاب آغاز به کار کرده است. گفتنی است این نمایشگاه فرصتی برای حضور تولیدکنندگان، صاحبان تکنولوژی، برندها و طراحان این صنعت است و می‌تواند محلی برای تبادل دانش و تکنولوژی میان صاحبان این صنف و صنعت باشد.

این رویداد به صورت تخصصی برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه عرضه، خرید و فروشی انجام نخواهد شد و این نمایشگاه به عنوان عامل معرفی این برند ها به واحد های صنفی و فروشندگان است.

گفتنی است این نمایشگاه تا روز جمعه 23 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب دایر اشت.

انتهای پیام

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top