تهران مدکس، نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک شامل طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته، بیستم مهرماه سال جاری در شهر آفتاب افتتاح شد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ جدیدترین فرزند خانواده رفاه، برند پوشاک و منسوجات سارابیس در این نمایشگاه حضوری درخشان دارد و فعالیت خود را با قدرت آغاز کرد.


فعالیت برند سارابیس

فعالیت سارابیس به صورت اولیه در قالب Corner Shop در بخش منسوجات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه فعالیت خود را آغاز نموده و در برنامه توسعه خود، در سه فاز اصلی ذیل را طی خواهد نمود:

۱ـ ارائه محصولات موجود و تابلو فروشگاهی به عوامل فروش در سطح کشور همراه با خدمات رفاه کارت، باشگاه مشتریان رفاه و …

2ـ ارائه خدمات سطح قبلی بعلاوه تجهیزات فروشگاهی و اضافه نمودن سبد کالایی مشترک با Corner Shop و تخفیفات هماهنگ

3ـ راه اندازی فروشگاه‌های پوشاک با هویت مستقل Sarabis در فرمت‌های “Mono-Brand Shop ” و دپارتمان استور.
 

نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس که برای اولین بار برگزار می‌شود، هدف‌هایی همچون: ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها در زنجیره صنعت ارزش پوشاک، مد، طراحی، ماشین‌آلات و تجهیزات، نگاه ویژه به طراحی و ارزش‌های بومی‌‌و ملی کشور در هویت و پوشش اقوام، نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای و صادرات محصولات تولیدی به ایران با توجه به کیفیت و استانداردهای ایران، ارائه تکنولوژی و فناوری‌های نوین، ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک در سطح بین‌المللی و آینده‌پژوهی در صنعت پوشاک را دنبال می‌کند.

در اولین اقدام پس از رونمایی از برند جدید سارابیس، غرفه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با کادری متشکل‌ از مدیران ارشد، مدیران ستادی و استانی و کارشناسان متخصص خود، با افتخار میزبان فعالان این صنعت می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ غرفه رفاه در سالن A5 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تا بیست و چهارم مهرماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر میزبان مراجعه کنندگان محترم می‌باشد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top