آيين افتتاح پروژه هاي توسعه اي شهرك پرديس جم برگزار شد.

 

به گزارش  اقتصادرسا به نقل از روابط عمومي شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد ، طي مراسمي با حضور معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملّي صنايع پتروشيمي و برخی از مدیران این شرکت ، رئیس شورای راهبردی و برخی از مديران عامل شركتهاي پتروشيمي مستقر در منطقه ويژه پارس، مسئولين و مقامات محلي شهرستان جم ، پروژه هاي بهداشتي و درماني ، فرهنگي و آموزشي ، ورزشي و عمراني اتمام یافته در  شهرك پرديس جم مورد بهره برداري قرار گرفت.
مديرعامل شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد در اين مراسم، فراهم ساختن امكانات جهت استفاده خانواده ها  و كاركنان صنعت پتروشيمي بمنظور افزايش رفاه و بهره وري سرمایه های انساني جهت كمك به افزايش توليد در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال توليد ، پشتيباني و مانع زدايي ها نامگذاري شده است ، را موثر برشمرد و گفت: همكاران ما در شركت پازارگاد و مديريت شهرك پرديس جم تمام تلاش خود را براي ارتقاء کیفیت خدمات ، افزايش رضايتمندي مشتریان و بالا بردن تعامل با کلیه ذي نفعان و توجه جدي به نقش مسئولیت اجتماعي خود بكار گرفته اند و انجام آنچه امروز شاهد افتتاح آن بوده ايم ، در همين راستا صورت پذيرفته است.
دكتر حجت نظري تصريح كرد: شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد به عنوان يكي از بزرگترين شركتهاي خدماتي و غيرصنعتي كشور با كيفيت بخشي به خدمات خود تمام توان خود را بكار گرفته تا با ارائه خدمات مطلوب ، در خدمت صنعت پرافتخار پتروشيمي و اقتصاد كشور باشد.
در اين مراسم يكي از ساكنين شهرك پرديس جم به نمايندگي از ساكنين شهرك طي سخناني تغييرات حاصل شده در شهرك پرديس را چشمگير برشمرد و گفت: تغييرات كه نشان از بهبودي شرايط در اين شهرك مي دهد به راحت ترين شكل ممكن قابل لمس است و ما بابت اين تغييرات و تلاش براي بهبود شرايط از تمامي تلاشگران و دست اندرکاران انجام این پروژه ها قدرداني ويژه مي كنيم.
مدير برند، مسوليت اجتماعي و روابط عمومي شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس و رييس هيات مديره شركت پازارگاد نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته به تشريح برنامه هاي حوزه مسوليت اجتماعي شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس و شركتهاي تابعه در منطقه ويژه پارس پرداخت.
معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملّي صنايع پتروشيمي نيز در اين آيين با قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته جهت تامين رفاه خانواده هاي كاركنان صنعت پتروشيمي و تقدير  از همت و تلاش مديرعامل و كاركنان شركت پازارگاد در تحقق برنامه ها، با اشاره به نقش صنعت پتروشيمي در اقتصاد كشور گفت:  ۸۰ طرح پتروشیمی در کشور تعریف شده است که ۶۵ طرح فعال و در حال اجراي پروژه هستند و افزون بر ۳۶ درصد پیشرفت دارند.
بهزاد محمدي با اشاره به اینکه اکنون ۶۷ مجتمع پتروشیمی در حال تولید در کشور وجود دارد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در آمد پتروشیمی‌ها به بیش از ۲۱ و نیم میلیارد دلار برسد که ۱۴ میلیارد دلار آن از راه صادرات به دست می‌آید و بقیه از طریق فروش محصولات به بازار داخلی و تامین نیاز صنایع تکمیلی حاصل خواهد شد.

 لازم به ذکر است افتتاح درمانگاه تخصصی شهرك پرديس جم ، كلاس هاي درسي و زبانسرا ،آزمايشگاه و مركز رشد دانش آموزي ، مركز مديريت آموزشي و كلنگ زني يك طرح ورزشي از برنامه هاي امروز ( دوشنبه ١٠ آبان ماه) شهرك پرديس جم بود.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top