اولین قرارداد همکاری میان شرکت اکتشاف و حفاری صدرتامین و شرکت توسعه معادن پارس تامین به امضا رسید.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی شركت توسعه معادن پارس تامین؛ قرارداد اجرای عملیات حفاری به متراژ 3000 متر به روش مغزه گيري و 2000 متر حفاري به روش پودري RC میان شرکت اکتشاف و حفاری صدرتامین و شرکت توسعه معادن پارس تامین از جمله شرکت های تابعه هلدینگ تاصیکو به امضا رسید. گفتنی است این اولین قرار داد همکاری میان شرکت حفاری با شرکت های تابعه صدرتامین و شستا است.

شرکت اکتشاف و حفاری صدرتامین از جمله شرکت های تخصصی هلدینگ صدرتامین در زمینه اکتشاف و حفاری است که از تيرماه سال 1400 فعاليت رسمي خود را آغاز کرده است. حوزه جغرافیایی فعالیت حوزه هاي معدني اكتشافي و استخراجي هلدينگ صدر تامين علي الخصوص معدن طلاي شركت توسعه معادن پارس تامين در استان سيستان و بلوچستان خواهد بود.

گفتنی است شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین با چشم انداز شرکتی سرآمد و رقابتی در حوزه کسب و کارهای متعارف، پیشرو و نوین در زنجیره ارزش معدن و صنایع معدنی در تراز ملی و منطبق بر موازین توسعه پایدار فعاليت خود را بر پايه اكتشاف و حفاري تخصصي با سرمایه گذاري اوليه در حدود 860 ميليارد ريال فعالیت خود را در زمينه اكتشافات  آغاز کرده است كه علاوه بر ارائه خدمات بروز تكنولوژي و حفاري به شركت هاي معدني مجموعه صدر تامين، يكي از شركت هاي پيشرو در اين زمينه محسوب می شود .

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top