مراسم افتتاح دوره "IMBA" صنعت شوينده با حضور مديرعامل سازمان مديريت صنعتي و مديرعامل صنعت شوينده برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، مراسم افتتاح دوره "IMBA" صنعت شوينده با حضور مديرعامل سازمان مديريت صنعتي و مديرعامل صنعت شوينده برگزار شد.
بنا به این گزارش، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در این جلسه با اشاره به اين نکته كه آموزش در سازمان مديريت صنعتي متفاوت با دیگر مراکز آموزشی است عنوان نمود: در بهترين حالت آموزش‌هاي تئوريك 10 درصد مي‌توانند تاثيرگذار باشند 70 % آموزش یادگیری به کمک پیاده سازی در محل کار یا "Learning by doing" است و 20 %  نیز آموزش مجاورتي است که در كلاس ايجاد مي‌شود چرا که مديران عامل شركت‌هاي متفاوت گرد هم جمع می شوند و از تجربيات، دانش، نگرش و بینش یکدیگر بهره مند می شوند.
 وی با بیان این که سازمان مدیریت صنعتی با تمام امکاناتی که در اختیار دارد، یاریگر شركت صنعت شوينده است، اظهار داشت: دوره‌هايي كه طراحي شده است، دوره بسيار موفقي خواهد بود چرا که هم صاحب‌نظران صنعت شوينده و هم اساتيد بنام در حوزه مديريت، در اين دوره حضور دارند و سازمان مديريت صنعتي مي‌تواند بعد از دوره MBA دوره DBA و دوره‌هاي بعد از آن را نيز طراحي نمايد.
کیانی بختیاری در ادامه در خصوص مدیریت پلتفرمی برای صنعت شوينده  گفت: پلتفرمي با توانمندی هوش مصنوعی برای صنعت شوینده بنام "دست تو دست" طراحي شده که در این پلتفرم نیازهای صنعت شوینده بارگذاری می‌شود و شركت‌هاي دانش‌بنيان و شركت‌ها و دانشگاه‌های توانمندی كه مي‌توانند حل مسئله كنند در اين پلتفرم حضور خواهند یافت و نیازها با کمک یک نظام ارجاع هوشمند به صاحب نظران بهم رسانی می‌شود و نظامات آن توسط یک رگولاتور که می‌تواند هولدینگ صنعت شوینده باشد، تنظیم و کنترل می‌گردد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان آمادگی سازمان برای راه‌اندازی خانه مديران برای صنعت شوينده گفت: می‌توانیم بصورت مشترك هر دو هفته يكبار در خانه مديران سازمان مدیریت صنعتی، جلسه‌ايي با مديران صنعت شوينده برای طرح چالش‌ها و حل مسائل این صنعت برگزار نماييم.
وی همچنین خاطر نشان كرد كه سازمان مديريت صنعتي ظرفيت طراحي دوره‌هاي DBA و يا پرورش مديران صنعت شوينده در تراز جهاني را دارد.
 در ادامه این مراسم، امير علي نعمت اللهي مدير عامل شركت صنعت شوينده نيز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دوره "IMBA" صنعت شوينده گفت: ما به عنوان یکی از شرکت های برتر و سرآمد ایرانی، با تکیه به حفاظت و صیانت از سلامت جامعه از ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری در این دوره برخوردار هستیم چرا که مديران عامل صنعت شوينده براساس تفاهم نامه مشترك در تكميل این دوره و تدريس در آن همکاری خواهند داشت و اين به معنای انجام كار علمي در كنار كار عملي است.
مدیرعامل شرکت صنعت شوینده با اشاره به نوآوری‌های سازمان مدیریت صنعتی افزود: امیدواریم با همکاری سازمان مدیریت صنعتی، و با اتکا به نوآوری ، تغییر و بهبود مستمر و فرهنگ کارآفرینی، نقش موثر و سازنده صنعت شوینده را در اقتصاد کشور به منصه ظهور برسانیم.
وی در پایان با تاکید بر باور به اهمیت توانمندسازی و جانشین‌پروری، برای راه‌اندازی پلتفرم و خانه مدیران صنعت شوینده و دوره‌های DBA صنعت شوینده با همکاری سازمان مدیریت صنعتی اعلام آمادگی کرد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top