روتیتر: دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع نیازمندی‌های زنجیره تامین

در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و بر پایه فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری محترم و راهبردهای مدون وزارت صمت، گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف اعلام نیازمندی‌های خود در طراحی و تولید قطعات و مجموعه‌های با فناوری بالا (های‌تک)، همایشی تحت عنوان «ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصادرسا ؛ایکوپرس – همایش «ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، با هدف اعلام نیازمندی‌های فناورانه صنعت خودرو به نخبگان، فناوران و شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان با حضور تنی چند از مسوولان علمی و صنعتی و همراهی انجمن‌های تخصصی و علمی، انجمن‌های خودروسازی و قطعه‌سازی و دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علمی فناوری کشور برگزار خواهد شد.
در این همایش، هم‌زمان با ارایه پیشرفت‌های فناورانه گروه صنعتی ایران‌خودرو و تشریح حرکت‌های کلان در زمینه توسعه‌ زیست‌بوم فناوری، نیازمندی‌های فناورانه عرضه خواهد شد و فرآیندهای کلان جذب ایده‌ها و نوآوری‌های مورد نیاز، زمینه‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و حمایت‌های ساختاری از نوآوران و فناوران در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران‌خودرو عرضه خواهد شد. در همایش یادشده، بیش از ۲۰ پانل و نشست تخصصی با موضوعات مختلف از جمله فناوری‌های توسعه پلتفرم‌ها، موتور، کاتالیست و کاهش آلایندگی، انتقال قدرت، پلتفرم‌های برق و الکترونیک، ساخت ‌و تولید پلیمرها و فلزات پیشرفته، باتری و فناوری‌های کلیدی در خودروهای برقی، خدمات پس از فروش، کسب‌ وکارهای نوین و . . . در حیطه خودروهای سواری و سنگین ارایه می‌شود.
گفتنی است، همایش «ظرفیت‌های همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو»، در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد سال جاری در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار می‌شود. اطلاعات تکمیلی برای حضور در این همایش، متعاقبا اعلام خواهد شد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top