روتیتر: تحقق شعار سال در گرو ارتباط صنعت و دانشگاه؛

اساتید، اعضا هیات علمی و تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید کردند.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو روز چهارشنبه مورخ 14 اردیبهشت 1401 اعضاء هیأت علمی، اساتید و تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از مجتمع ایزوایکو نشست مشترکی با مدیرعامل این مجتمع داشتند که در این نشست موارد مختلفی پیرامون مسائل صنعت دریایی و توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین چشم انداز کشتی سازی و صنایع فراساحل مطرح گردید.

دکتر ضربی ضمن اشاره به اهمیت ارتباط دو سویه صنعت ، دانشگاه و تاثیرات آن بر توسعه دانش، تولید و اشتغال افزود، ما آمادگی هر گونه همکاری با حوزه های علمی و دانشگاهی و پژوهشی را داریم و امروز اگر بخواهیم مسیر توسعه را به درستی طی کنیم این موضوع یک الزام برای طرفین است که باید در تحقق آن بکوشیم.

مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران تاکید کرد من خودم را یک دانشجو میدانم چرا که در صنایعی همچون صنعت دریایی و کشتی سازی که یک صنعت دانش بنیان و تجربه محور است افراد دائما باید دانش و تخصص خود را به روز نگه داشته و از فضای علمی فاصله نگیرند.

در پایان سلمان ضربی ضمن تشکر از حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه امیر کبیر بر لزوم اینگونه ارتباطات اشاره کرده و افزود؛ باید سازکاری مناسب جهت آشنایی دانشجویان در زمان آموزش با فضای صنعت ایجاد گردد و ایزوایکو در این راستا تمامی ظرفیت خود را جهت همکاری به کار خواهد گرفت.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top