ارتقای رکورد ماهانه تولید گندله در مجتمع فولاد خراسان، چهارمین رکوردشکنی واحدهای تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۱ و دومین رکودشکنی پیاپی ماهانه واحد تولید گندله سازی بود که در پایان ماه دوم سال به ثبت رسید.

به گزارش اقتصادرسا ؛ارتقای رکورد ماهانه تولید گندله در مجتمع فولاد خراسان، چهارمین رکوردشکنی واحدهای تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۱ و دومین رکودشکنی پیاپی ماهانه واحد تولید گندله سازی بود که در پایان ماه دوم سال به ثبت رسید.

 کارکنان پرتلاش و توانمند مجتمع فولاد خراسان، با ثبت رکورد تولید ماهانه ۲۰۶ هزار و ۲۹۴ تن گندله با فاصله تنها یک ماه از رکورد پیشین خود، گام مصمم دیگری در مسیر ارتقای تولید در بزرگ‌ترین قطب صنعت شرق کشور، برداشتند.

معاون بهره برداری فولاد خراسان با اعلام این خبر گفت: تلاشگران واحد گندله سازی با همت همه جانبه و انگیزه روزافزون، توانستند در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ رکورد تولید گندله را جا به جا کنند.

فضیلتی با اشاره به تولید ۲۰۶ هزار و ۲۹۴ تنی گندله در این واحد افزود: رکورد قبلی در فروردین ماه امسال با تناژ ۲۰۱ هزار و ۶۵۴ تن ثبت شده بود که در ماه اردیبهشت با ۴۶۴۰ تن افزایش، شکسته شد.

ثبت این رکورد مقارن با روز بهره وری، می‌تواند نشانه‌ای از اهمیت ارتقای بهره‌وری در عوامل گوناگون تولید و نویدبخش افزایش ظرفیت تولید در مجتمع فولاد خراسان باشد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top