روتیتر: یک تحلیلگر اقتصادی:

یک محقق و تحلیلگر اقتصادی به میزبانی چین در چهاردهمین نشست سران بریکس اشاره کرد و گفت: کشور چین در این اجلاس به دنبال شناخت توسعه جهانی است تا کشورهای گروه بریکس و همراهان این نشست در مسیر ارتقای توسعه جهانی و ایجاد الگوی توسعه فراگیر گام بردارند.

به گزارش اقتصادرسا ؛یک محقق و تحلیلگر اقتصادی به میزبانی چین در چهاردهمین نشست سران بریکس اشاره کرد و گفت: کشور چین در این اجلاس به دنبال شناخت توسعه جهانی است تا کشورهای گروه بریکس و همراهان این نشست در مسیر ارتقای توسعه جهانی و ایجاد الگوی توسعه فراگیر گام بردارند.
محمود جامساز با اشاره به برگزاری این اجلاس، اعلام کرد: هدف چین همکاری و انجام اقدامات اقتصادی در سطح بین المللی و البته توسعه اقتصادی خود و کشورهای دیگر است.
او با بیان اینکه چین با سرمایه گذاری شرکت های چندملیتی صادراتش را افزایش داد، اضافه کرد: این مهم باعث شد تکنولوژی های جدید و متنوعی وارد کشور شود و اکنون چین جزو قدرت دوم اقتصاد دنیا است. در واقع کشورهایی که عضو تجارت جهانی هستند در همه مشارکت های جهان نیز شریک هستند.  
این محقق و تحلیلگر اقتصادی اظهار کرد: چین کشوری است که با همه کشورها ارتباط برقرار می کند و وارد معامله می شود و آنجا را تجهیز می کند که این امر باعث ورود ارز به کشور می شود.
جامساز اذعان کرد: در این نشست های بین المللی که کشورهای شرقی هم در آن حضور دارند، قراردادها و تفاهم نامه هایی نوشته می شود که به نفع تمامی کشورهای جهان است.
او با بیان اینکه کشورهای عضوگروه بریکس در جهت اعتلا و ارتقای تجارت جهانی تلاش می کنند، عنوان کرد: هر نشستی که با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود، روابط بین المللی برقرار می کند و به نفع اقتصاد جهانی خواهد بود.
این محقق و تحلیلگر اقتصادی تصریح کرد: گروه بریکس و به خصوص چین که با عنوان ریاست این گروه در این نشست حضور داشت با توجه به اینکه امنیت اقتصادی، مالی و حمایت از حقوق مالکیت در کشورها را رعایت و دنبال می کنند این نشست را با هدف روابط مشارکتی با کیفیت بالا و عصر جدید توسعه جهانی برگزار کردند.
جامساز خاطرنشان کرد: در تجارت جهانی یک رابطه مبادلاتی وجود دارد و این تجارت ها باعث وارد شدن ارزها والبته استقلال در تولید کشورها می شود.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top