جانشين رئيس سازمان برنامه ‌و بودجه كشور گفت: ارتباط مركز با استان‌ها تقويت مي‌شود و نظرات كارشناسي استان‌ها در تصميم‌گيري‌ها و تصميم‌سازي‌ها اعمال مي‌شود.

به گزارش اقتصادرسا  به نقل از مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل، دكتر رحيم ممبيني همزمان با سفر رئيس‌جمهور به استان كرمانشاه در جلسه شوراي معاونين سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، با تبريك اعياد قربان و غدير گفت: دكتر رئيسي كه از ياران صديق و با وفاي رهبر معظم انقلاب با نگاه مردمي و مثبتي كه دارند در سفر استاني به كرمانشاه منشأ خير و بركت براي كشور و استان خواهد بود.
جانشين رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، افزود: ارتباط مركز با استان‌ها تقويت مي‌شود و نظرات كارشناسي استان‌ها در تصميم‌گيري‌ها و تصميم‌سازي‌ها اعمال مي‌شود لذا براي بهبود ارتباط و رفع موانع و چالش‌ها كار كارشناسي دقيق صورت‌گرفته است.
وي ادامه داد: يكي از سياست‌هاي رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه‌وبودجه كشور، برنامه محور كردن بودجه سال ۱۴۰۱ است، براي تحقق اين مهم ارتباط تنگاتنگ مركز با استان‌ها تقويت مي‌شود.
ممبيني ادامه داد: نظارت بر طرح‌هاي عمراني با نگرشي نو تقويت مي‌شود و برنامه‌ريزي‌ها و سياست‌گذاري‌ها در راستاي تقويت بعد نظارتي سازمان برنامه و بودجه است و با همين سياست‌گذاري‌ها اتفاق مبارك براي تحقق و عملياتي شدن پروژه‌ها انتظار مي‌رود.
وي درباره چارت سازماني استان‌ها نيز افزود: چارت تشكيلاتي استان‌ها بعد از بررسي در چندين جلسه نهايي شده كه به‌زودي به استان‌ها ابلاغ مي‌شود.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top