این مراسم که با حضور پرشور بانوان و جمعی از کارکنان شرکت همراه بود، در چارچوب گرامیداشت هفته تکریم مقام زن و پیگیری سیاستهای کلان وزارت نفت برای ارتقای جایگاه بانوان در این صنعت استراتژیک برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا؛همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شرکت نفت سپاهان مراسم باشکوهی را برای بزرگداشت مقام زن و مادر، در روز چهارشنبه نوزدهم آذرماه ۱۴۰۴، در محل هتل سیمرغ برگزار کرد.
این مراسم که با حضور پرشور بانوان و جمعی از کارکنان شرکت همراه بود، در چارچوب گرامیداشت هفته تکریم مقام زن و پیگیری سیاستهای کلان وزارت نفت برای ارتقای جایگاه بانوان در این صنعت استراتژیک برگزار شد.
این آیین با برنامههای متنوع فرهنگی و هنری همراه بود؛ از جمله، سخنرانی کارشناسی در حوزه روابط اجتماعی که با عنوان «معنای زندگی» برای حاضران ایراد شد.همچنین در این مراسم، به رسم قدردانی از زحمات و خدمات بانوان شاغل در شرکت نفت سپاهان، از سوی مدیریت شرکت، هدایایی به تمامی بانوان حاضر اهدا گردید.