معاون توسعه مديريت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و مديرکل منابع انساني و تشکيلات، ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف فرودگاه تبريز، در نشست صميمانه ‌اي با مديرکل، معاونين و مسئولين ادارات اين فرودگاه، درباره  موضوعات مختلف منابع انساني گفتگو کردند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومي شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران؛ علي شورميج در اين ديدار گفت: فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز عليرغم اينکه به لحاظ ترافيک پروازي يکي از پرترددترين فرودگاه‌هاي کشور است، اما مديران و پرسنل آن با کم ترين حاشيه مشغول ارائه خدمت هستند.
وي گفت: عليرغم چالش هاي مالي صنعت هوانوردي در سراسر جهان به دليل همه گيري کرونا بحث معيشت و رفاه پرسنل جزو اولويت هاي اصلي شرکت فرودگاه‌ها است و انتصاب شاه نظري به عنوان مديرکل منابع انساني و تشکيلات و استفاده از تجربيات وي در همين راستا است.
در ادامه نيز  شاه نظري بررسي وضعيت نيروي انساني را جزو اولويت‌ها دانست و ضمن پاسخگويي به مشکلات مطرح شده گفت: وضعيت نظام پرداخت کارکنان و شرايط احراز مشاغل بررسي خواهد شد.
مديرکل منابع انساني و تشکيلات با اشاره به اصلاح ساختار تشکيلاتي فرودگاه‌هاي کشور که در دستور کار است ابراز داشت: اين روند در فرودگاه تبريز هم به سرانجام مي‌رسد.
شاه نظري ادامه داد: در زمينه پرداختي‌ها و بيمه تکميلي هم راهکارهايي ارائه و مقرر شد وضعيت نيروهاي حجمي هم بسته به نوع فعاليت و حجم فعاليتشان مورد بررسي قرار گيرند.
وي با اشاره به کمبود نيروي انساني در برخي قسمت‌ها گفت: اين مساله با با بررسي مجدد در حجم فعاليت آن‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
همچنين رامين آذري مديرکل فرودگاه‌هاي استان آذربايجان شرقي گفت: تنوع مسيرهاي پروازي و شرکت‌هاي هواپيمايي فعال در فرودگاه تبريز در کل سال‌هاي فعاليت اين فرودگاه بي سابقه بوده است.
وي اظهار داشت: وصول مطالبات اداره کل فرودگاه‌هاي استان در مقايسه با سال ۹۹ افزايش چشمگيري داشته است.
گفتني است؛ اين جلسه با پاسخگويي به سوالات و ابهامات مطرح شده در زمينه نيروي انساني پايان يافت.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top