روتیتر: معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر تلاش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برای کنترل قیمت ها و توزیع میوه شب عید شهروندان از برپایی میادین تره بار موقت برای توزیع بهتر میوه شب عید خبر داد.



به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری اقتصاد رسا، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در تشریح احصا مشکلات در سطح محلات تهران و اجرای پروژه ها بر اساس مطالبات مردمی، گفت: برای تمامی پروژه های بزرگ و کوچک سامانه ای طراحی شده است که از طریق آن نظرات و مطالبات مردمی و دوستداران ارتقاء شهر، اخذ می شود.

وی افزود: بی تردید زمانی که شهروندان در پروژه ها و طرح های شهری مشارکت داشته باشند نتیجه بهتری حاصل می شود؛ لذا این نظرات جمع بندی و در جهت تحقق آنها تلاش خواهد شد، البته این نظرخواهی از شهروندان ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره اقدامات این معاونت در حوزه میادین میوه و تره بار برای شب عید نیز گفت: حداکثر سعی خواهد شد که در گام نخست میوه شب عید شهروندان تهرانی تأمین شود. به گونه ای عمل خواهیم کرد که شهروندان برای میوه شب عید خود با مشکلی مواجه نشوند و در گام بعدی موضوع مهار و کنترل قیمت ها را هم در حوزه میوه و تره بار و هم گوشت و مرغ پیگیری خواهیم کرد.

نظری تاکید کرد: امیدواریم برای شب عید مثل طول سال در کنترل قیمت گوشت و مرغ توفیق داشته باشیم و به این ترتیب علاوه بر فراوانی مایحتاج شب عید؛ قیمت ها را نیز کنترل کنیم.

وی ادامه داد: برای ایام پایانی سال و برای کمک به بازار و فرایند توزیع اقلام اساسی میدان های موقت در برخی نقاط سطح شهر دایر خواهد شد تا نسبت به توزیع بهتر و دسترس پذیری بیشتر اقدام شود.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top