دکتر مجتبی توانگر نماینده تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در بازدید از غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از تلاش های مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادرسا ؛دکتر مجتبی توانگر نماینده تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در بازدید از غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از تلاش های مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.
در حاشیه این دیدار، مهندس بابک رهنما پور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، ضمن معرفی خدمات و محصولات سپهر و در نشست مشترک با این نماینده مجلس، بر لزوم حمایت های بیشتر از صنعت پرداخت و تجارت الکترونیک تاکید کرد.
مهندس رهنماپور ضمن تشریح شرایط حاکم بر شرکت های پرداخت به ویژه در دوران تحریم و کرونا که تاثیر زیادی بر این کسب و کارها و اقتصاد ملی گذاشته است، بر لزوم توجه و حمایت بیشترِ نهادهای فرادستی کشور از صنعت پرداخت و شرکت های وابسته به پرداخت الکترونیک تاکید کرد.
وی در این گفت و گوی صمیمانه با اشاره به تاثیر چشمگیر شرکت های پرداخت در حمایت از تولید ملی، اشتغال و کارآفرینی این صنعت را یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور دانست که تاثیر بسزایی در توسعه پایدار کشور دارد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top