با خدمات حرفه‌ای مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل، در هر زمانی که نیاز داشته باشید ،تمام سوالات شما به‌طور سریع و دقیق پاسخ داده می‌شود.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات به‌موقع و باکیفیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته را به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته به مشتریان محترم ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند با تماس با واحد پاسخگویی، هرگونه پرسش در خصوص سپرده‌ها، تسهیلات ، مشکلات احتمالی و دیگر خدمات موسسه را مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل با بهره‌گیری از کادر مجرب، تلاش می‌کند تا هر گونه مسئله‌ی احتمالی در تراکنش‌ها را با سرعت و دقت بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نماید. همچنین در مواقع اضطراری نظیر مفقودی کارت، تیم پشتیبانی پس از احراز هویت، اقدامات لازم را برای مسدودسازی حساب انجام می‌دهد و دغدغه‌های مشتریان را برطرف می‌ نماید.

این گزارش می افزاید: تیم حرفه ای مرکز ارتباط  با مشتریان موسسه اعتباری ملل با هدف تسهیل دریافت خدمات مشتریان، وهمچنین ایجاد تجربه ای رضایت بخش آموزش‌های لازم درباره خدمات بانکداری الکترونیک از جمله روش استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای آنلاین را نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

گفتنی است ، برای دریافت خدمات از کادر حرفه‌ای ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل، نیازی نیست که حتماً از مشتریان اصلی این موسسه باشید؛  واحد ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده پاسخگویی دقیق و سریع به تمامی هم‌وطنان عزیز می باشد تا تجربه‌ای متمایز و حرفه‌ای را ارائه دهد.مشتریان گرامی می‌توانند با شماره گیری ۸۴۳۳۳-۰۲۱ و به راحتی از پشتیبانی حرفه‌ای مرکز ارتباط با مشتریان بهره‌مند شوند.

بانک ملی ایران به عنوان یکی از نقش آفرینان بزرگ ارائه کننده خدمات بازار پولی و امور بانکی کشور، در یازدهمین «همایش و نمایشگاه سالانه بانکداری نوین و نظام های پرداخت » با حمایت گسترده و همه جانبه به همراه هلدینگ داده ورزی سداد و شرکت‌های تابعه در کنار سایر بانک ها، فعالان و شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت، فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در امور بانکی کشور حضوری فعال و گسترده دارد.

 



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام های پرداخت با موضوع«زیست بوم بانکداری هوشمند: حکمرانی دیجیتال و نظارت فناورانه» پنجم و ششم آذرماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران و به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می شود.

بانک ملی ایران با رویکردی نوآورانه با هدف معرفی دستاوردهای نوین و راهکارهای پیشرفته در حوزه بانکداری الکترونیک در این همایش حضور یافته تا افقی تازه در راستای آینده بانکداری دیجیتال کشور ترسیم کند.

براین اساس بانک ملی ایران به همراه هلدینگ داده ورزی سداد و شرکت های تابعه و حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک خود شامل پرداخت الکترونیک سداد، فناوری اطلاعات راهبرسداد (بله) ، فینوداد، پارس تکنولوژی سداد و اعتماد پردازش سداد با برپایی غرفه ای به معرفی خدمات و محصولات جدیدی همچون ریال دیجیتال (جیبام)، سامانه بام، کارت هدیه و هاب مالی فینوداد، بانکداری سازمانی، چکاد، اکسیژن پرو و سامانه سفیر بله و … می پردازد.

هلدینگ داده ورزی سداد، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات الکترونیک کشور و غرب آسیا در این همایش و نمایشگاه حضوری فعال دارد و با ارائه آخرین دستاوردها در حوزه فناوری و تکنولوژی‌ در زمینه پرداخت‌های الکترونیک همگام با فناوری‌های جهان از آخرین تحولات و موفقیت های خود رونمایی خواهد کرد.

گفتنی است، در این همایش غرفه داده ورزی سداد در طبقه اول غرفه B12  میزبان نقش‌آفرینان و صاحب‌نظران شرکت‌های پرداخت، صنعت بانکداری، فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه بانکی کشور و علاقمندان به این حوزه‌ ها است.

در این نمایشگاه هلدینگ داده ورزی سداد بانک ملی ایران با رویکردی ویژه‌ حضور یافته است که بی‌شک دستاوردها و  تحولات مطلوب و موثری را برای صنعت مالی و بانکداری الکترونیک کشور همسو با توسعه و پیشرفت فناوری های جهان خلق کند.

روتیتر: در گفت‌وگو با مدیرعامل بانک پارسیان مطرح شد:

شکرخواه اعلام کرد: بانک پارسیان با واگذاری سهام شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا،توانست الزامات قانونی و مقررات حاکم بر صنعت بانکداری مبنی بر خروج از بنگاه‌داری را به نحو احسن انجام دهد. این واگذاری بزرگترین خروج از بنگاه‌داری در نظام بانکی است و با این واگذاری بانک پارسیان از ناترازی خارج و ساختار مالی بانک و نسبت‌های نظارتی آن از جمله کفایت سرمایه ارتقاء اساسی یافته و ظرفیت بانک برای کمک به بنگاه‌های تولیدی رشد بسیار خوبی پیدا کرده است.



جواد شکرخواه، مدیرعامل بانک پارسیان، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: این بانک در راستای رسالت خود در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ فولادی و معدنی و همچنین تأمین کالاهای اساسی و سرمایه در گردش بنگاه‌های بزرگ دارویی، موفق شده است تعهدات خود را به‌طور کامل اجرا و نقش مؤثری در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر برخوردار ایفاء کند.
مدیرعامل بانک پارسیان در همین راستا اظهار کرد: بانک پارسیان مشارکت ویژه‌ای در پروژه‌های بزرگ مختلف ازجمله اپال پارسیان سنگان، فولاد سبزوار، فاز یک توسعه پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس، توسعه فولاد جهان‌آرا، کاغذ سبز خوزستان و کارخانه قند دزفول و سایر پروژه‌های بزرگ دیگر داشته است.
وی بیان کرد: همچنین در تأمین مالی بنگاه‌های بزرگ صادراتی، در یک سال گذشته بالغ‌بر ۸۰۰ همت تسهیلات پرداخت کرده‌ایم. در تأمین کالاهای اساسی و سرمایه در گردش بنگاه‌های بزرگ دارویی نیز نقش بسیار زیادی داشته‌ایم. در دو سال گذشته، به دلیل افزایش نرخ ارز، سرمایه در گردش موردنیاز بنگاه‌ها افزایش چشمگیری داشته است. تلاش ما در این راستا این بود که اجازه تعطیلی بنگاه‌ها را ندهیم و یا از کاهش ساعات تولیدی آن‌ها جلوگیری کنیم تا بتوانند با تمام ظرفیت به کار خود ادامه دهند.
حمایت بانک پارسیان از بنگاه‌های اقتصادی
مدیرعامل بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان علی‌رغم اینکه یک بانک خصوصی به شمار می‌رود، در حوزه تسهیلات تکلیفی و قرض‌الحسنه، به‌ویژه در بخش‌های ازدواج، فرزندآوری و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر توسعه‌یافته سرآمد بوده و توانسته بیش از ۱۰۰ درصد به تعهدات خود پایبند باشد و تاکنون بالغ بر ۲۲.۳ همت پرداخت شده و امسال نیز تعهد خود را انجام خواهیم داد.
شکرخواه با اشاره به نقش‌آفرینی بانک پارسیان در اشتغال‌زایی در مناطق محروم ازجمله خواف و سنگان گفت : خوشبختانه در این منطقه سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی صورت گرفته و بالغ‌بر ۷۰۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم و ۲۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم برای جمعیتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر ایجادشده است. در حال حاضر ازلحاظ اقتصادی رونق بسیار خوبی برای مردم منطقه فراهم‌شده است.
وی با تأکید بر تلاش‌های صورت گرفته جهت ایجاد امنیت برای مردم منطقه تصریح کرد: ما تلاش کردیم در مدتی که در این منطقه حضور داریم، بیش از ۶ مدرسه، چندپاسگاه انتظامی، اورژانس و خانه بهداشت، جاده‎سازی و راه‌سازی‌های لازم را ایجاد کنیم. این منطقه نسبت به سال۱۳۹۳ توسعه بسیار خوبی پیدا کرده و با ایجاد امنیت اجتماعی مناسب، آسایش خاطر بیشتری برای مردم فراهم‌شده است.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به آیین مبادله قرارداد واگذاری سهام شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا گفت : این‌ قرارداد یکی از طرح‌هایی بود که بانک پارسیان از سال ۹۳ جهت کمک به دولت در آن مشارکت داشته است.
این واگذاری بزرگترین خروج از بنگاه‌داری بود
شکر خواه خاطرنشان کرد: بسیار خوش‌بینیم که این الگو در صنعت بانکداری، توسعه یابد. مهم‌ترین مؤلفه‌ی این الگو نیز دل کندن از این بنگاه‌ها و واگذاری آن‌ها است که خوشبختانه این فرایند با جدیت هرچه‌تمام‌تر در بانک پارسیان دنبال خواهد شد.
مدیرعامل بانک پارسیان در پایان گفت: باعث افتخار است که توانستیم این پروژه بزرگ ملی را انجام و پس از بهره برداری آن را به اهلش واگذار کنیم. دیگر نگران تداوم فعالیت، پایداری و توسعه آتی آن نیستیم، زیرا شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان و فولاد کاوه پارس دو شرکت خوش‌نام هستند که اعتبار لازم را در سطح کشور دارند. ان‌شااله آن‌ها با جدیت بیشتر این مسیر را ادامه خواهند داد و پایداری حاصل خواهد شد.
وی افزود: بانک پارسیان هم با این واگذاری توانست الزامات قانونی و مقررات حاکم بر صنعت بانکداری مبنی بر خروج از بنگاه‌داری را به نحو احسن انجام دهد. این واگذاری بزرگترین خروج از بنگاه‌داری در نظام بانکی است و با این واگذاری بانک پارسیان از ناترازی خارج و ساختار مالی بانک و نسبت‌های نظارتی آن از جمله کفایت سرمایه ارتقاء اساسی یافته و ظرفیت بانک برای کمک به بنگاه‌های تولیدی رشد بسیار خوبی پیدا کرده است.

شرکت به‌پرداخت ملت، به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات الکترونیک کشور و خاورمیانه ، در یازدهمین همایش سالانه «بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت» که با موضوع «زیست بوم بانکداری هوشمند؛ حکمرانی دیجیتال و نظارت فعالانه» در روزهای ۵ و ۶ آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود، حضور فعال خواهد داشت.



به گزارش اقتصادرسا ؛در این همایش، شرکت به‌پرداخت ملت در غرفه A9 به همراه گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، محصولات و خدمات خود را در حوزه راهکارهای نرم افزاری بر روی انواع کارتخوان های اندرویدی معرفی می‌کند. این شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیک،در زمینه ارائه خدمات پرداخت دیجیتال، زیرساخت‌های پرداخت و راهکارهای نوین مالی نقش بسزایی دارد.

در این همایش، شرکت به پرداخت ملت با ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها در زمینه پرداخت‌های الکترونیک همگام با فناوری های جهانی نقش کلیدی در پیشبرد اهداف صنعت مالی خواهد داشت.

نشست تحلیلی با حضور مدیرعامل به پرداخت

دکتر محمدمهدی تقی‌پور انوری، مدیرعامل محترم شرکت به‌پرداخت ملت، در نشست تحلیلی با عنوان «کاربردپذیری ریال دیجیتال و ارتقای شفافیت مالی» در یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام های پرداخت سخنرانی خواهد کرد. این پنل تخصصی در روز سه‌شنبه، ۶ آذرماه، از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵ در سالن رودکی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت‌های تابعه نیز با هدف معرفی محصولات و خدمات خود، در این همایش حضور ویژه ای خواهند داشت. برنامه‌های این گروه شامل کارگاه‌های معرفی محصولاتی مانند «وثوق من»، «روتر بومی (روتیستا)» و «DNS+» در روز نخست و معرفی محصولات «بانکداری باز (پلتفرم بانکیما)»، «بانکداری ویدئویی»، «پلتفرم دفاتر» و «هاب اعتباری» در روز دوم خواهد بود.

این گروه در روز ۶ آذرماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل بانک ملت، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و مدیران عامل شرکت‌های تابعه از نرم‌افزار «مباشر» رونمایی خواهد کرد. این مراسم از ساعت ۱۰ الی ۱۰:۳۰ در سالن شماره ۷ برگزار می‌شود.

شرکت به‌پرداخت ملت و گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا با رویکردی نوآورانه به عنوان پیشتازان تحول خدمات پرداختی دیجیتال و با هدف معرفی دستاوردهای نوین و راهکارهای پیشرفته در حوزه بانکداری در این همایش حضور یافته و افقی جدید برای آینده بانکداری دیجیتال کشور ترسیم می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته بانک ملی ایران در راه اندازی واحدهای تولیدی در مناطق محروم پیش قدم‌ترین بانک در اعضای سندیکا بوده است.

 


علیرضا زندیان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با بیان اینکه در هر اقتصاد و در هر کشوری سیستم بانکی به عنوان ریل گذار حوزه تولید محسوب می‌شود، اذعان کرد: اگر سیستم بانکی ما به معنای واقعی بسترسازی و ریل گذاری انجام دهد؛ برای بخش‌های سه گانه اقتصاد، صنعت و کشاورزی می‌تواند به طور مستقیم در کاهش نرخ تورم تولید و توسعه تاثیرگذار باشد.

زندیان با اشاره به اینکه در هر پروژه‌ای که سیستم بانکی به آن ورود پیدا کرده، شاهد رشد و توسعه بودیم، تصریح کرد: بانک ملی ایران به عنوان یک بانک قدیمی در کشور ایران اسلامی و حتی منطقه و در سطح بین‌الملل دارای شهرت است و بر اساس رصدهای صورت گرفته  در راه اندازی واحدهای تولیدی در مناطق محروم پیش قدم‌ترین بانک در اعضای سندیکا بوده ، به طور مثال یک نمونه «پتروشیمی بعثت کردستان» که بانک ملی ایران یکی از پیش قدم‌ترین بانک‌ها در مشارکت ارزی  این پروژه بوده است.

وی به مشکل ناترازی بانک‌ها اشاره کرد و افزود: ناترازی بانک‌ها به تصمیمات شورای پول و اعتبار مرتبط است که متاسفانه بعضا سلیقه‌ای عمل شده و اضافه پرداخت‌هایی برای برخی  از بانک‌ها صورت گرفته است، آنچه در کمیسیون اقتصادی دنبال می‌کنیم بهبود وضعیت اعتباری بانک‌ها و تقویت سیستم بانکی است که بتوانند در شرایط تحریمی و تورمی پاسخگوی نیاز اقشار مختلف جامعه در بحث تسهیلات تکلیفی باشند.

روتیتر: معاون امور شعب بانک ملی ایران:

معاون امور شعب بانک ملی ایران در سفر به استان فارس گفت: اگر چه بر اساس اصول سازمانی معتقدیم چشم انداز و ماموریت‌های بانک برای سود طراحی نشده و هدف ذاتی و محوری سازمان ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت آنهاست اما ارائه این خدمات منوط به کسب سود و پرهیز از زیان دهی است.



 به گزارش اقتصادرسا، حمید مومنی معاون امور شعب در همایش ارزیابی عملکرد اداره امور شعب استان فارس، ساختار جمعیتی و جغرافیایی استان فارس را حائز کیفیت لازم برای ارتقاء توصیف و اذعان کرد : افزایش سهم درصد منابع استان فارس تاثیر معناداری در وضعیت کلی منابع بانک ملی ایران دارد.

وی همخوانی رشد ماهانه ۳/۵ درصدی نقدینگی کشور با رشد منابع را تثبیت وضعیت موجود خواند و خاطرنشان کرد : در صورت پیشی گرفتن درصد رشد منابع نسبت به درصد رشد نقدینگی است که می توانیم بگوییم سهم درصد منابع افزایش یافته است.

معاون امور شعب بانک ملی ایران ادامه داد: اگر چه بر اساس اصول سازمانی معتقدیم چشم انداز و ماموریت‌های بانک برای سود طراحی نشده و هدف ذاتی و محوری سازمان ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت آنهاست اما ارائه این خدمات منوط به کسب سود و پرهیز از زیان دهی است.

در ادامه احمد ملکی راد مدیر امور منطقه دو کشور حرکت هدفمند همکاران در واحد‌های صف را مهمترین وجه موفقیت دانست و گفت : باید فعل خواستن را صرف کنیم تا به نقطه هدف دست یابیم .بانکداری شرکتی یکی از مسیرهای جذب منابع کلان است که کارشناسان بازاریابی باید به بازارهای تعریف شده در چارچوب بانکداری شرکتی توجه جدی داشته باشند.

 کریم ریگی زادگان رییس اداره امور شعب نیز  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب گفت: روند رشد چند پله ای استان فارس در ارزیابی عملکرد منتهی به آبان ماه  نتیجه همت و تلاش جمعی کارکنان است.

همچنین در پایان جلسه از محمد آزادی، رییس حوزه شماره دو شیراز و زراعت پیشه، رییس شعبه مجتمع بازرگانان شیراز به سبب کسب نمره برتر در نمره شاخص‌های عملکردی منتهی به مهرماه ۱۴۰۳ قدردانی شد.

گفتنی است در این سفر از شعب فلکه قصر الدشت شیراز ،فیروزآباد،بلوار پاسداران فیروزآباد،کوار و خیابان جهاد فیروز آباد بازدید شد.

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، در بازدید از اداره کل بازرسی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این اداره کل ، به اهمیت نظارت و بازرسی در سیستم بانکی اشاره کرد و گفت: جایگاه بازرسی در بانک ملی ایران به درستی تعریف شده و باید بیش از پیش مورد توجه ویژه قرار گیرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در گفت و گوی صمیمانه با مدیران و کارکنان اداره کل بازرسی از بخش های مختلف این اداره کل دیدار کرد و با مشکلات و مسائل آن ها از نزدیک آشنا شد. نجارزاده اداره کل بازرسی و حراست را دو بال مدیریت در بانک ملی ایران عنوان کرد و افزود: نظارت و بازرسی باید به گونه‌ای باشد که در فرآیندهای سازمانی نقشی حیاتی ایفا کند و از وقوع مشکلات و تخلفات جلوگیری نماید.

وی به ضرورت توجه ویژه به بخش‌های حراست و بازرسی تاکید کرده و افزود: همکاری نزدیک این دو بخش می‌تواند منجر به ارتقای نظارت‌ها و شفافیت بیشتر در بانک شود.  

نجارزاده با تاکید بر اهمیت ارائه گزارش‌های روزانه و مستمر توسط تیم بازرسی،تصریح کرد: این گزارش‌ها باید شفاف و دقیق باشند و به مدیران ارشد این امکان را بدهند که در لحظه از وضعیت مختلف سازمان باخبر شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.  

مدیرعامل با اشاره به نقش حیاتی بازرسی در جلوگیری از تخلفات و بهبود فرآیندهای بانک، خواستار تقویت بیش از پیش جایگاه این بخش در سازمان شد و گفت: نظارت باید در تمامی مراحل و فرآیندهای بانک به‌طور مستمر و مؤثر انجام شود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. نجارزاده تاکید کرد: فضای کاری مناسب و استاندارد، برای ارتقای بهره‌وری و رضایت کارکنان ضروری است، بنابراین شرایط محیط کار در این اداره کل باید متناسب با شان کارکنان ارزشمند آن،تغییر یابد.  

مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان از همکاران اداره کل بازرسی قدردانی و تاکید کرد: با همکاری و همفکری تمامی بخش‌ها، می‌توان شاهد تحولی مثبت در فرآیندهای نظارتی و مدیریتی بانک بود. در ادامه این جلسه هادی محبوبی رییس اداره کل بازرسی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۴۴۰۰ بازرسی حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور انجام شده است.

محبوبی از تمامی همکاران و کارشناسان خواست که با جدیت و تلاش مضاعف به فعالیت‌های خود ادامه دهند تا کیفیت نظارت و پاسخگویی ارتقا یابد.

گفتنی است مدیرعامل بانک ملی ایران در حاشیه این بازدید از شعبه خجسته واقع در خیابان مطهری بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با کارکنان و مشتریان این شعبه، راهکارهای لازم برای بهبود خدمات به مشتریان را ارائه داد.

کاربران بلوبانک سامان از امروز باید خودشان را برای یک اتفاق ویژه آماده کنند، قرار است از ۲۹ آبان، سوت شروع یک ماراتن دوست‌داشتنی با حضور میلیون‌ها کاربر بلو به صدا در بیاید.



شرکت‌کنندگان  ۲۹ روز، یعنی از ۲۹ آبان تا ۲۶ آذر فرصت دارند تا خودشان را به خط پایان بازی برسانند. البته این بازی با تمام بازی‌ها فرق دارد؛ در این بازی همه برنده‌اند، می‌توانند از مسیر بازی لذت ببرند و جایزه‌‌‌ها را در حساب‌شان ذخیره کنند. بلوبانک سامان ۱۰۰ میلیارد تومان هدیه نقدی برای افرادی در نظر گرفته که از پس مأموریت‌ها در طول بازی  برآمده باشند. اگر هنوز بلوبانک ندارید، اینجا را کلیک کنید.

برای برنده شدن کافی است که کاربران از فوت‌وفن سرویس‌های بلو خبر داشته باشند و با کمک این اطلاعات ۳ مأموریت درج شده روی ۳ کارت – در مجموع ۹ مأموریت- را به اتمام برسانند. همه کسانی که ماموریت‌های مربوط به این کمپین را به تمامی به پایان می‌رسانند شانس برنده شدن در قرعه‌کشی جایزه‌ی بزرگ ۱۰ میلیارد تومانی را هم دارند. جزییات بیشتر این بازی را از اینجا بخوانید.

مرحله به مرحله با بلو

در زمین بازی بلو، تنها شرط برنده شدن، استفاده کردن از سرویس ها و قابلیت های اپلیکیشن بلوست. شرکت در این رقابت فقط یک شرط دارد؛ داشتن حساب بلو. آن‌هایی که در بلو حساب دارند، درست از روز ۲۹ آبان باید به سراغ قسمت بلوکلاب در اپلیکیشن بلو بروند و کار خود آغاز کنند. کارت اول در بلوکلاب به عنوان نقطه شروع همراه با ۳ مأموریت قرار دارد و با ضربه‌زدن روی کارت، جزئیات مأموریت‌های مرحله اول نشان داده می‌شود.

شرکت‌کنندگان باید حواسشان به چند نکته باشد، اول اینکه کارت‌ها به صورت تصادفی پخش شدند و مأموریت‌ها ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد، دوم اینکه مأموریت‌های یک تا ۳ هر کارت را می‌توان بدون ترتیب خاص انجام داد. البته نگران نباشید! درجه سختی این ماموریت‌ها برای تمام کاربران بلو برابر است.

خوب است بدانید که کل ماجرا مربوط به ۳ کارت با ۳ مأموریت برای کاربران بلو است، پس این نکته هم  فراموش نشود که فعال شدن کارت دوم وابسته به تمام شدن کامل مأموریت‌های کارت اول در نقطه شروع است. برای فعال شدن کارت سوم هم ماجرا همین‌طور پیش می‌رود، یعنی ۳ مأ‌موریت کار دوم باید تمام شده باشد تا مجوز فعال‌سازی کارت سوم صادر شود.

قصه شیرین جایزه

بلو برای این بازی و شرکت‌کنندگان در آن، دو نوع جایزه در نظر گرفته است: جایزه قطعی و جایزه همراه با قرعه‌کشی.

بعضی از شرکت‌کننده‌ها قبل اینکه به خط پایان برسند، یعنی درست در حین انجام مأموریت‌ها می‌توانند جایزه قطعی خود را دریافت کنند، این جایزه ۱۰۰ میلیارد تومانی بین افرادی تقسیم می‌شود که زودتر از بقیه مأ‌موریت‌های هر کارت خود را به پایان رسانده باشند. اگر در مرحله اول جز یک میلیون نفر اول، در مرحله دوم جز ۵۰۰ هزار نفر اول و در مرحله سوم جز ۲۰۰ هزار نفر اول باشید و ماموریت‌های خود را به تمامی، انجام داده باشید؛ در مجمع، ۳۸۰ هزار تومان جایزه به حساب شما خواهد نشست.

جایزه ۱۰ میلیارد تومانی اما تنها سهم یک نفر است و قرعه‌کشی برای این جایزه بزرگ، میان کسانی انجام می‌شود که همه‌ی ۹ ماموریت هر ۳ کارت بازی را انجام داده باشند.

جزییات ماموریت‌ها و کارت‌ها از چه قرار است؟

کارت اول: یک میلیون نفر اولی که مأ‌موریت‌های این کارت را به پایان برسانند، جایزه ۶۰ هزار تومانی برای هر دعوت موفق از دوستان خود به بلو دریافت می‌کنند. کد دعوت از دوستان برای این افراد به مدت یک ماه – از اول دی ماه تا ۳۰ دی ماه- نامحدود و مبلغ آن دوبرابر (۳۰*۲) است.

کارت دوم: در این مرحله ، ۴۰ میلیارد تومان جایزه بین ۵۰۰ هزار نفری که زودتر از بقیه ۳ مأموریت کارت دوم را انجام داده‌اند، تقسیم می‌شود.

کارت سوم و آخر: این مرحله مخصوص آن ۲۰۰ هزار نفری است که با حواس جمع و زودتر از بقیه، مأموریت‌های ۲ تا کارت قبلی را انجام داده‌اند و به خط پایان رسیده‌اند. در مرحله آخر، همزمان ۶۰ میلیارد تومان جایزه بین این گروه از شرکت‌کنندگان تقسیم می‌شود. همه افرادی که این سه کارت را بازی کرده اند و به مرحله ی سوم رسیده‌اند، شانس شرکت در قرعه کشی جایزه‌ی بزرگ ۱۰ میلیارد تومانی را دارند.

در زمین بازی بلو، کافی است کار کردن با اپلیکیشن بلو را بلد باشید و سرویس‌ها و امکانات این نئوبانک ایرانی را بشناسید. اگر هنوز در بلو حساب ندارید اینجا را کلیک کنید.

جعفر قادری، نماینده مجلس و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس، در گفت‌وگویی پیرامون اقدام بانک پارسیان در انجام بزرگ‌ترین معامله خروج از بنگاه‌داری و فروش سهام شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا اظهار داشت: این‌که یک بانک خصوصی همچون بانک پارسیان از فعالیت‌های بنگاه‌داری خود خارج شود و به سمت بنگاه ‌سازی حرکت کند، اقدامی ارزشمند و شایسته است. این حرکت باید توسط تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی در کشور موردتوجه قرار گیرد.



قادری با اشاره به این‌که درگذشته عمده پروژه‌های بزرگ اقتصادی در کشور توسط شرکت‌ها و نهادهای توسعه‌ای و سیستم بانکی انجام می‌شد، گفت: در شرایط کنونی لازم است که این سیاست دوباره موردتوجه قرار گیرد، چراکه بخش خصوصی بزرگی که بتواند پروژه‌های بزرگ را مدیریت کند، در کشور وجود ندارد؛ بنابراین، ضروری است که بانک‌ها از بنگاه‌داری خارج شوند و به سمت بنگاه سازی حرکت کنند تا از ظرفیت این واحدهای بزرگ اقتصادی استفاده کنیم و هزینه تمام‌شده کالاها را کاهش دهیم.
نماینده مردم شیراز همچنین افزود: بانک‌ها باید در کنار توسعه زیرساخت‌ها و مولدسازی دارایی‌ها، نقش فعالی در بنگاه سازی ایفا کنند. این سیاست در قانون تأمین مالی که سال گذشته در مجلس به تصویب رسید، گام مؤثری در جهت ایجاد بستری برای ورود بانک‌ها به بنگاه سازی بود. اگر بانک‌ها بتوانند دارایی‌های غیرمولد خود را مولد کرده و دارایی‌های مازاد را واگذار کنند، گام بزرگی در حل مشکلات اقتصادی کشور برداشته خواهد شد.
قادری در گفتگو با پایگاه خبری نسیم اقتصاد همچنین تأکید کرد: این فرآیند نه‌تنها به نفع مردم و بانک‌ها خواهد بود، بلکه می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی کشور را توسعه دهد، به افزایش درآمدهای دولت کمک کند و فرصت‌های جدید اشتغال‌زایی را ایجاد نماید.
در پایان، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید در بنگاه سازی مشارکت فعال داشته باشند و به‌عنوان سرمایه‌گذار بخشی از آورده را تأمین کنند. همکاری آن‌ها با بخش خصوصی و حرکت از بنگاه‌داری به بنگاه سازی، می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را حل کرده و مسیر توسعه پایدار را هموار سازد.

بیمه پارسیان با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته آخرین دستاوردها و خدمات بیمه‌ای خود را معرفی می‌کند.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با هدف گسترش تعامل با شرکت‌های صنعتی و معدنی، معرفی محصولات جدید بیمه‌ای و ارایه مشاوره‌های فنی و تخصصی، در این رویداد شرکت کرده است. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارایه خدمات متنوع بیمه‌ای به فعالان صنعت معدن و آشنایی بیشتر با نیازهای بیمه‌ای این حوزه است.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه که از تاریخ ۳ تا ۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، کارشناسان خبره بیمه پارسیان آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، تبادل اطلاعات با شرکت‌های داخلی و خارجی، و تقویت همکاری‌های تجاری هستند. حضور در این رویداد، گامی مؤثر برای ارتقای آگاهی از خدمات بیمه‌ای و تقویت ارتباط با بخش معدن و صنایع وابسته به شمار می‌آید

بانک خاورمیانه در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۳، برای عمل به بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، درمجموع شش هزار و هشتصد و چهل و شش میلیارد و هشتصد میلیون ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان اعطا کرد.


 

 

به گزارش اقتصادرسا ؛بانک خاورمیانه در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۳، برای عمل به بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، درمجموع شش هزار و هشتصد و چهل و شش میلیارد و هشتصد میلیون ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان اعطا کرد.

همچنین در این بازه زمانی، مبلغ سیصد و شصت و هفت میلیارد و دویست میلیون ریال به‌عنوان تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه، سیصد و هفتاد و سه میلیارد و هشتاد میلیون ریال وام ودیعه مسکن نیز به افراد واجد شرایط اعطا شده است.

گفتنی است در این مدت  به ۲,۰۸۶ نفر تسهیلات ازدواج پرداخت شده و در حال حاضر ۱,۰۶۵ درخواست جدید در نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top