وزیر نیرو در بازدید از کارخانجات گروه مپنا و در جمع کارگران این گروه صنعتی با بیان اینکه مپنا به عنوان یک گروه پیشرو در عرصه صنعت و پیش‌قراول توسعه ایران نوین و ایران اسلامی شناخته می‌شود با تبریک روز کارگر بر فعالان حوزه تولید و صنعت و تلاشگران این حوزه، بر نقش مهم و بسزای کارگران تاکید کرد.



به گزارش اقتصادرسا ؛وزیر نیرو در بازدید از کارخانجات گروه مپنا و در جمع کارگران این گروه صنعتی با بیان اینکه مپنا به عنوان یک گروه پیشرو در عرصه صنعت و پیش‌قراول توسعه ایران نوین و ایران اسلامی شناخته می‌شود با تبریک روز کارگر بر فعالان حوزه تولید و صنعت و تلاشگران این حوزه، بر نقش مهم و بسزای کارگران تاکید کرد.

علی‌اکبر محرابیان گفت: گروه مپنا در سطوح مدیریتی، کارشناسی، تکنسین‌ها و کارگران ماهر خود خوش درخشیده است. بر این اساس مپنا در بین مردم شناخته شده است و این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
محرابیان در این بازدید از کارخانه‌های گروه مپنا گفت: گروه تولیدی مپنا یکی از افتخارات صنعت کشور است که نقش مهمی در اجرای فعالیت‌های نیروگاهی چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد.
وزیرنیرو افزود: گروه مپنا توانسته است در طول سال‌های گذشته با به روزرسانی دانش مهندسی و تکنولوژی، همسو با دانش روز جهان حرکت کند و نقش اثرگذاری در پاسخ به نیاز کشور در حوزه انرژی ایفا کند.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top