شرکت ماموت خودرو و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با امضاء تفاهم نامه، همکاری در زمینه فعالیت های اتومبیلرانی، گردشگری با وسایل نقلیه و ... را آغاز کردند.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم نامه در جلسه ای که روز دوشنبه 30 آبان 1401 با حضور محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و اسپندارمز بلورچی مدیرعامل شرکت ماموت خودرو و بابک وطن خواه مدیر عامل شرکت مکث موتور که از زیرمجموعه های ماموت خودرو به شمار می رود برگزار شد، به منظور تشریک مساعی طرفین برای ایجاد، حمایت و توسعه مناسبات همکاری مشترک به امضاء رسید.
 
مشارکت در برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی و رالی های خانوادگی، تاریخی، دودیفرانسیل، کمپر و کاروان و ...، برگزاری تورهای گردشگری با وسایل نقلیه مختلف، برگزاری همایش های خودرویی و ایجاد نمایشگاه های دائمی یا موقت، ایجاد مراکز خرید و فروش لوازم و ارائه دهنده خدمات مربوط به وسایل نقلیه تاریخی و خاص، برگزاری دوره ها و رویدادهای آموزشی، همکاری در زمینه اجرای طرح های پژوهشی، مشارکت در زمینه برگزاری حراج وسایل نقلیه خاص و تاریخی و ارائه خدمات امداد خودرویی از مهمترین بندهای این تفاهم نامه است.
 
بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد کارگروهی با مشارکت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، شرکت های ماموت خودرو و مکث موتور تشکیل و طرح ها و پیشنهادهای مرتبط با موضوعات این همکاری، با توجه به بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات دو طرف به صورت تخصصی کارشناسی و بررسی شود.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top