روتیتر: همزمان با شروع دهه مبارک فجر:

از روز دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برخی از کارخانجات صنعتی گروه مپنا واقع در استان البرز، پذیرای دانش آموزان متوسطه دوره دوم و دانشجویان دانشگاه ها خواهند بود.

 

به گزارش  اقتصادرسا؛ گروه مپنا همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر امکان بازدید از کارخانجات صنعتی خود را برای جوانان ایران‌زمین فراهم کرده است. به همین منظور از روز دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برخی از کارخانجات صنعتی گروه مپنا واقع در استان البرز، پذیرای دانش آموزان متوسطه دوره دوم و دانشجویان دانشگاه ها خواهند بود. گفتنی است در صورت تمایل به حضور، ثبت نام دانش آموزی و دانشجویی، از سوی مدارس و دانشگاه‌ها صورت می پذیرد و نمایندگان مدارس یا دانشگاه‌ها برای ثبت درخواست بازدید گروهی پس از تکمیل فرم در اسرع وقت پاسخی مبنی بر نحوه و زمان بازدید دریافت خواهند کرد.

دانش آموزان و دانشجویان کشور می توانند در این بازدید از آخرین دستاوردهای ساخت داخل گروه مپنا در عرصه های نیروگاهی، نفت و گاز و حمل و نقل ریلی دیدن کنند و با تولیداتی از جمله توربین های پیشرفته، ژنراتورها و لوکوموتیوها آشنا شوند.

ترویج ارزشگذاری بر دانش بومی، نمایش توان صنعتی کشور، ایجاد نگاه واقع‌گرایانه نسبت به خودباوری و خوداتکایی در صنایع بزرگ و ساختن پایه‌های امید به آینده روشن دانش و صنعت ایران در فرزندان آینده‌ساز وطن از مهمترین دلایل و محورهای این حرکت تازه گروه مپناست. امید که گشودن درهای گروه مپنا بهانه‌ای دیگر بر گشایش درهای دانش و امید به آینده در اذهان جوانان باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت گروه مپنا به آدرس  www.mapnagroup.com  مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۲۱-۲۳۱۵۲۰۷۰ و۰۲۱-۲۳۱۵۳۱۹۰ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top