روتیتر: احسان دشتیانه مدیرعامل فولادصبا:

احسان دشتیانه در توصیف عملکرد شرکت اظهارداشت: آمار های مربوط به تولید و فروش صبا فولاد طی سال های اخیر صعودی و همواره در حال ثبت رکورد های جدید در تولید هستیم و محدودیت های گاز نیز نتوانسته مانع این رشد شود.

به گزارش اقتصادرسا ؛احسان دشتیانه در نشستی که با حضور رسانه های بورسی و اقتصادی برگزار شد، در توصیف عملکرد شرکت اظهارداشت: آمار های مربوط به تولید و فروش صبا فولاد طی سال های اخیر صعودی و همواره در حال ثبت رکورد های جدید در تولید هستیم و محدودیت های گاز نیز نتوانسته مانع این رشد شود.

نشست خبری مدیر عامل صبا فولاد خلیج فارس در حالی برگزار شد که این شرکت در آستانه پذیره نویسی قرار گرفته و به گفته مدیر عامل این شرکت بزرگترین تامین مالی غیر بدهی به روش صرف سهام تاریخ بازار سرمایه بوده است.

احسان دشتیانه در نشستی که با حضور رسانه های بورسی و اقتصادی برگزار شد، در توصیف عملکرد شرکت اظهارداشت: آمار های مربوط به تولید و فروش صبا فولاد طی سال های اخیر صعودی و همواره در حال ثبت رکورد های جدید در تولید هستیم و محدودیت های گاز نیز نتوانسته مانع این رشد شود.

وی تصریح کرد: میزان تولید در دوره ۹ ماهه سال مالی (از ابتدای دی ماه ۱۴۰۱ الی پایان شهریور ماه ۱۴۰۲) معادل  ۷۴۵ هزار تن بوده که با رشد ۱۵ درصدی نسبت به دوره مشابه روبرو بوده، این در حالیست که دو ماه از سال مالی (دی و بهمن) را به دلیل محدودیت های گاز و انجام تعمیرات سالیانه تولید نداشتیم .

دشتیانه افزود : طی شش ماهه ابتدای امسال نیز رشد تولید ۳۰ درصدی را تجربه کرده و پیش بینی ما با گذشت حدود ۹ ماه از سال مالی ۱۴۰۲ تا پایان سال مالی این شرکت که پایان آذرماه است در حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن تولید بوده که رشد حدود ۲۰ درصدی را خواهد داشت.

وی تصریح کرد : در بخش فروش نیز در سال ۱۴۰۰ معادل ۶۹۷ هزار تن فروش انواع محصول داشتیم که این رقم در سال ۱۴۰۱ به یک میلیون و ۲ هزار تن رسید که حاکی از رشد ۵۰ درصدی مقداری بوده است.

 دشتیانه ادامه داد: ارزش فروش محصولات این شرکت همچنین در سال ۱۴۰۰ معادل ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱ با ۵۰ درصد رشد به ۹ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان رسید و پیش بینی ما تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان خواهد بود که نسبت به دوره مشابه  سال قبل حدود ۷۸ درصد رشد خواهد داشت .

مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از پتانسیل این شرکت برای رشد بیشتر تولید خبر داد و گفت : با توجه به اقدامات اساسی که انجام گرفته در صبا فولاد این پتانسیل وجود دارد که با انجام پروزه ای کوچک تولید افزایش یابد.

وی میزان بازدهی سهم فصبا را بر اساس اعلام کارشناسی مالی حدود 22 درصد که آن هم بر اساس ارزیابی های صورا گرفته با تبدیل دلار با نرخ آزاد اعلام کرد و گفت : طی نه ماهه سال مالی نیز سود 3 هزار میلیارد تومانی را کسب کردیم.

دشتیانه همچنین در مورد سیاست های تقسیم سود شرکت نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست گروه مالی صبا تامین ، از سهامداران عمده شرکت تقسیم سود حداکثری است پیش بینی می شود سود فصبا نیز بر اساس همین سیاست تقسیم شود.

وی همچنین از اقدامات مدیریتی برای آموزش نیروی اسنانی شرکت خبر داد و گفت : در همین راستا 4 ایزو مدیریتی کسب شده و در حال توسعه فعالیت های دانش بنیان هستیم و به طور مستمر اهداف استراتژیکی که برای شرکت ترسیم شده را پایش میکنیم.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top