روتیتر: وزیر صمت خبر داد:

 وزیر صنعت، معدن و تجارت از برپایی ۳۶۰ نمایشگاه بهاره در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۳۰ هزار غرفه در در این نمایشگاه‌ها فعال است.



به گزارش اقتصادرسا، عباس علی آبادی روز چهارشنبه در افتتاح نمایشگاه بهاره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسبه می خواهند که در شب عید فروش بهتری داشته باشند در مقابل مردم نیز به دنبال کیفیت و قیمت مناسب در خرید کالاها هستند، از این رو در وزارت صمت تلاش کرده ایم که شرایطی را فراهم کنیم که این اتفاق رقم بخورد.

وی افزود: خرید اعتباری با همکاری اصناف برای مردم فراهم شده تا بتوانند از این فرصت برای خرید استفاده کنند بدون اینکه هزینه بیشتری پرداخت کنند. تعدادی از فروشندگان برای پیوستن به طرح کارت اعتباری اقدام کرده اند، اکنون مبلغ کارت اعتباری ۲۰ میلیون تومان است که به دنبال افزایش اعتبار هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کیفیت و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است، گفت: نظارت بر این نمایشگاه های بهاره در سراسر کشور حاکم است ضمن اینکه مردم می توانند از سامانه ۱۲۴ استفاده و اطلاع رسانی کنند، اگر تخلف یا مورد غیرقابلی دیدند را گزارش کنند.

وی ادامه داد: در خصوص کالاهای اساسی از جمله شکر هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است در این نمایشگاه ها و میادین شهرداری عرضه با قیمت مصوب صورت می گیرد.

علی آبادی با اشاره به عرضه لاستیک در نمایشگاه های بهاره گفت: ثبت نام و عرضه لاستیک با قیمت مصوب صورت می گیرد. وضعیت تولید لاستیک خوب است و در تلاش هستیم بازار را متعادل کنیم ضمن اینکه واردات را با کاهش تعرفه ها بهبود داده ایم و واردات در شرایط خوبی انجام می گیرد.

وی افزود: ناترازی بازار لاستیک جبران شده، اکنون در این زمینه ناترازی نداریم اما برخی سودجویان التهاب بازار سوءاستفاده می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولید پژوه پارس گفت: تولیدات باید بر اساس استانداردها باشد، استانداردها در سراسر جهان ارتقا پیدا می کند در صنعت خودرو انتظار است که ما هم استاندارد را ارتقا دهیم در همین راستا، سازمان استاندارد به دنبال بهبود کیفیت و استاندارد است.

وی افزود: بعضی از خودروها ممکن است که در تطبیق با استانداردها نمره قبولی را کسب نکرده باشند، تلاش می کنیم که افرادی که ثبت نام کرده اند با اولویت، خودرو به آنها تحویل شود.

علی آبادی با بیان اینکه بیش از ۶۶ هزار مورد ثبت خودروی وارداتی صورت گرفته است، گفت: سهمی از نیاز مردم باید از خارج تهیه شود بالای ۶۶ هزار ثبت سفارش کرده ایم که این آمار رشد می کند همچنین ارز مورد نظر تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار خودرو تحویل شده است، بعضی ها تلاش می کنند تا آب را گل آلود کنند که ماهی بگیرند و خودرو را گران کنند، در صورتی که مشکلی پیش نیاید مردم به صورت دایمی می توانند خودرو را تحویل بگیرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: خودرو به اندازه کافی عرضه می شود اما عطشی در بازار وجود دارد که باعث می شود بعضی ها از این موقعیت ها سواستفاده کنند.

وی به اجلاس جهانی تجارت نیز اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه امسال در امارت برگزار شد ما در این اجلاسیه که در سطح وزرا بود شرکت کردیم تا پیام مردم را به گوش جهانیان ابلاغ کنیم، تلاش می کنیم به عضویت آن دربیاییم ، ۲۸ سال است که کشورهای استکباری از حضور ایران ممانعت کرده اند.

علی آبادی گفت: تلاش می کنیم بر اساس قواعد بین المللی تجارت کنیم ضمن اینکه در این اجلاسیه با ۱۵ وزیر نشست داشته ام.

ال‌جی الکترونیکس (LG) همکاری استراتژیک خود را با شرکت جهانی و قدرتمندی در زمینه فناوری، یعنی شرکت Meta Platforms, Inc. (Meta) باهدف سرمایه‌گذاری بیشتر روی Extended Reality (XR) گسترش می‌دهد. هدف این همکاری‌ها تجمیع توانمندی‌های هر دو شرکت در زمینه محصولات، محتواها، خدمات و پلتفرم‌ها در جهت ایجاد نوآوری بیشتر در تجربه‌های کاربری در فضاهای مجازی است.



به گزارش اقتصادرسا؛ در تاریخ ۲۸ فوریه مدیران ارشد ال‌جی شامل مدیرعامل William Cho و مدیر شرکت سرگرمی‌های خانگی Park Hyoung-sei  با بنیان‌گذار و مدیرعامل متا، Mark Zuckerberg در برج‌های دوقلوی ال‌جی واقع در Yeouido سئول دیدار کردند. در این جلسه دو ساعته که با تور آسیایی Mark Zuckerberg مصادف شده بود، مذاکراتی در زمینه استراتژی‌های تجاری و ملاحظاتی در زمینه توسعه دستگاه‌های XR نسل بعد مطرح شد. مدیرعامل Cho ضمن تجربه هدست Meta Quest 3 و عینک هوشمند Ray-Ban Meta ، در خصوص نمایش فن‌آوری‌های پیشرفته متا به ویژه مدل‌های بزرگ زبان متا و پتانسیل آن برای ادغام با هوش مصنوعی مورد استفاده در دستگاه‌های الکترونیک ابراز علاقه‌مندی کرد.
هموارکردن مسیر برای تجربه‌های کاربری Extended Reality (XR) نسل بعد

ال‌جی پیش‌بینی می‌کند با گرد هم آوردن پلتفرم متا و توانمندی‌های کسب‌و‌کار محتوا/خدمات خاص تلویزیون‌های خود، اکوسیستم متفاوتی در حوزه XR که یکی از عرصه‌های تجاری جدید این شرکت است خلق خواهد شد. به‌علاوه، ترکیب با عناصر تکنولوژیکی متنوع متا با محصولات پیشرفته ال‌جی و قابلیت‌های کیفی، هم‌افزایی چشمگیری را در زمینه توسعه محصولات XR نسل بعد نوید می‌دهد.

دستگاه‌های XR خبر از دستگاه‌های شخصی نسل بعدی می‌دهد که به قابلیت‌هایی فراتر از محدودیت‌های صفحه‌نمایش موبایل‌ها در ویژگی‌های بصری و فراگیری محتوا مجهز هستند. این دستگاه‌های پوشیدنی پتانسیل گسترش تعاملات مشتری را به شکل قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. مدیرعامل Cho قبلاً اظهار کرده بود: ما فرصت‌هایی را برای توسعه دستگاه‌های شخصی نسل بعد در عرصه کسب‌وکار XR مشاهده می‌کنیم.

ارتقای مستمر سبد تجاری از طریق انتخاب و تمرکز

در سال‌های اخیر ال‌جی تمرکز استراتژیک خود را بر آینده، نویدبخش عرصه‌هایی که پیش‌بینی می‌شود رشد بالایی داشته باشند، قرار داده و در نظر دارد تجارت‌های حاشیه‌ای خود را بر اساس پویایی بازار و ارزیابی‌های استراتژیک به حداقل برساند. همکاری با متا در راستای این استراتژی قرار داشته و پیشروی نوآوری‌ها در زمینه تجربیات کاربری در فضای مجازی آینده را با پیش‌بینی توسعه کامل بازار XR هدف قرار داده است.
ال‌جی در سال گذشته از چشم‌انداز آینده ۲۰۳۰ خود رونمایی کرد که بیان کننده اهداف بلند مدت تبدیل شدن به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند که قادر است به صورت یکپارچه تجربه‌های کاربری مشتریان را به یکدیگر متصل کرده و در حوزه های متنوع شامل خانگی، بازرگانی، حمل‌و‌نقل و فضاهای مجازی گسترش دهد. در پایان سال به عنوان بخشی از یک بازآرایی سازمانی یک یونیت تجاری XR در زیرمجموعه شرکت سرگرمی‌های خانگی تأسیس شد تا سرمایه‌گذاری‌های جدید در عرصه فضای مجازی را سرعت بخشد.

اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از منطقه ویژه خلیج فارس بازدید کردند.



به گزارش اقتصادرسا، در این دیدار محمدرضا پیرحسینلو، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بیان کرد: منطقه ویژه حدود ۵ هزار هکتار وسعت دارد. بزرگ‌ترین مزیت منطقه ویژه آماده بودن زیرساخت‌های تامین برق، گاز و آب در آن است. وی افزود: میزان تخلیه و بارگیری مواد معدنی در منطقه ویژه طی ۱۰ ماه امسال به حدود ۱۱ میلیون تن رسید.

پیرحسینلو در ادامه با اشاره به صادرات در منطقه ویژه، تصریح کرد: میزان صادرات ناشی از فعالیت کارخانه‌های مستقر در منطقه ویژه در سال ۱۴۰۱ به حدود دو میلیارد دلار رسید. در حالی که این میزان طی ۱۱ ماه به دو میلیارد ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است.

پیرحسینلو ادامه داد: موضوع مهمی که برای سال آینده در دستور کار داریم، واگذاری راهبری شرکت به همراه نگاه توسعه‌ای خواهیم داشت و واگذاری مالکیت مطرح نیست. سیاست اصلی ایمیدرو در این رابطه واگذاری راهبری است که به ما ابلاغ شده است. امیدوار هستیم در این رابطه از نقطه نظرات انجمن تولیدکنندگان فولاد استفاده کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه خلیج فارس در پایان ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و کارکنان آن، عنوان کرد: تغییر نگاه تسهیلگرانه در منطقه ویژه برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه تحت هیچ شرایطی فراموش نشود و همواره در مقابل دیدگان ما باشد.

در ادامه بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در منطقه ویژه خلیج فارس، بیان کرد: از اولین روزهای تاسیس منطقه ویژه با فعالیت‌های آن آشنا بودم و رفت و آمد به آن زیاد داشتم. به طور قطع می‌توان گفت که منطقه ویژه خلیج فارس از معدود نقاطی در کشور است که توسعه به صورت واقعی در آن جریان دارد. رشد و توسعه در این منطقه به وضوح قابل مشاهده است. آخرین بازدیدی که از این منطقه و فولاد هرمزگان داشتم، طرح‌های توسعه‌ای بسیاری در این شرکت و منطقه ویژه در حال احداث بود. معنی توسعه را در این منطقه می‌توان دید. این اتفاق جای خوشحالی دارد که هم موجب ایجاد اشتغال می‌شود و هم موجبات توسعه اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی افزود: منطقه ویژه پایگاهی برای توسعه صادرات کشور است. در حالی که سایر مناطق ویژه و آزاد بیشتر واردات انجام می‌دهند، اما همه شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه خلیج فارس تولیدی و صادراتی هستند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: همواره خلا حضور شرکت‌های فولادی در استان هرمزگان حس می‌شد که با تاسیس منطقه ویژه و احداث شرکت‌های فولادی در آن، این خلا پر شده است و خوشبختانه طرح‌های توسعه‌ای متعددی نیز در این زمینه در دست اقدام است. در صورتی که سایت توسعه منطقه ویژه آماده شود، پتانسیل بسیار بالایی برای جذب سرمایه خواهد داشت.

با حضور رییس سازمان استاندارد امروز از ۳ سامانه پرداخت امن، مشتقات نفتی و باکس حمل نمونه رونمایی شد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سامانه های فناورانه و هوشمند جزو الزامات است تا ضمن ارتقای شفافيت ونظارت های پیشینی و پسینی از گلوگاه های فساد جلوگیری کند.
دکتر مهدی اسلام پناه،  اظهار داشت: این طرح ها و سامانه ها تلاش ۲ سال زحمت همکاران در دوره ی تحولی است این اقدامات تکالیفی مغفول مانده از سالهای گذشته بوده است که  امروز به لطف الهی راه اندازی می شوند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران طرح «جعبه حمل امن نمونه» را مصداق بارز مبارزه علمی،عملی و فناورانه با قاچاق دانست و گفت: با این محصول فناورانه دانش بنیان امکان اینکه نمونه ای در کشور جابجا و تغییر پیدا کند از بین می رود.
دکتر اسلام‌پناه با بیان اینکه به صورت برخط این جعبه رصد می شود، تصریح کرد: بهره گیری از این جعبه که ظاهری ساده اما طراحی پیچیده ای دارد امکان هر گونه خطا را از بین می برد.  
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه راهبرد ما در اجرای طرح ها و پیاده سازی سامانه ها،  سلامت محوری است، گفت: این امر در راستای اجرای تکالیف قانونی با همراهی دستگاه های نظارتی است که با اقدام علمی و عملی و فناورپایه در سازمان ملی استاندارد شکل می گیرد.
دکتر اسلام‌پناه در خصوص سایر سامانه های این سازمان اظهارداشت: حذف ارتباط بین نهادهای همکار و واحدهای تولیدی، مطالبه فعالان اقتصادی بود که امروز رخ داد و پاسخی عملی و عینی به مصوبه شورای عالی استاندارد است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه در این سامانه ها انسان و فیزیک حذف می شود، تاکید کرد: برای ادای حق الناس، این سامانه های هوشمند شکل می گیرد.
وی با اشاره به حذف کاغذ با اجرای سامانه های مذکور؛  این امر را از بین بردن فساد وارتقاء شفافیت دانست که به حفظ امنیت و آرامش منتج خواهد شد.
رییس سازمان ملی استانداردایران با اشاره به اتصال آزمایشگاه ها در قالب درگاه امن پرداخت سازمان به سامانه شاپرک بانک مرکزی، گفت: همه این سامانه ها بستر خدمات مناسب سریع و ارزان به مردم است.
دکتر اسلام‌پناه با تاکید بر اینکه جهت گیری ما در حوزه های مختلف به سمت هوش مصنوعی است، خاطرنشان کرد: سایر سامانه ها باید در این سازمان همراه با تکنولوژی ها و فناوری های روزدنیا پیش رود و همواره به روزرسانی شود.
دکتر اسلام‌پناه در این مراسم که پیش از ظهر امروز و با حضور دستگاه‌های نظارتی و ارتباط مجازی مدیران کل استاندارد استان‌ها در این سازمان برگزار شد، خطاب به مدیران کل استاندارد سراسر کشور تاکید کرد: از کاربرگ سنتی ودستی برحذر باشید و با تحلیل داده ها در بستر فناورانه برای آینده بهتر از هیچ کوششی دریغ نداشته باشید.

دکتر اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، سامانه های فناورانه را پل ارتباطی برای تعامل بیشتر مردم با سازمان ملی استاندارد دانست و گفت: این سامانه می تواند مسیری درست و منطقی در جهت پاسخ به مطالبات مردم ونظارت همگانی و مردمی باشد.

شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه "مردم دار" به نشانی https://1517.inso.gov.ir گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا ، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

 سامانه مردم دار  بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشات، درخواست ها و نظرات شهروندان، برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است.
شهروندان می توانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر رسانده و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فرآهم آورده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات  خود را با الصاق عکس ، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف از طریق شماره تماس 1517 یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری نماید.

مدیرعامل و بهمراه معاونین تعدای از مدیران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس از نزدیک در روند اجرای پروژه‌های در دست اقدام وسيع ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور قرار گرفتند و برای رفع موانع چاره‌اندیشی کردند.



به گزارش اقتصادرسا ، «محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در حاشیه ی بازدید از این پروژه‌های در دست احداث این منطقه ی عظیم اقتصادی، بیان داشت: در این بازدید از نزدیک روند پیشرفت پروژه‌ها را مورد بررسی و کنکاش قرار دادیم و با پیمانکاران و مجریان پروژه‌ها به گفت‌وگو نشستیم.

وی بر ضرورت تسریع در روند احداث و تجهیز پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: در روند این بازدید با ارائه‌ی راهکارهای عملی خواستار رفع موانع و افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها شدیم و در این روند نظارت‌های خود را افزایش خواهیم داد.

پیرحسینلو افزایش هماهنگی بین ارکان مختلف منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس را سبب بهبود وضعیت جذب سرمایه در این منطقة عظیم اقتصادی خواند و افزود: سرمایه فرّار است و اگر احساس خطر کند از منطقه کوچ خواهد کرد؛ ازاین‌رو تمام تلاشمان این خواهد بود که امنیت خاطر سرمایه‌گذاران را تأمین کنیم.

وی جدیت در روند بازدید امروز را نشان‌دهنده اهتمام تمامی ارکان منطقه نسبت به ایجاد توسعه و رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: این بازدید همچنین فرصتی برای گفتگو و تبادل نظر بین مدیران و پیمانکاران پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات پیش روی پروژه‌ها بود و امیدوارم ثمرات عملی آن به‌زودی کام مردم ایران به‌ویژه مردم نجیب هرمزگان را شیرین کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس بر این ‌اساس بوده است که بتواند با جذب سرمایه‌ و هدایت آن در توسعه واحدهای معدنی و صنعتی، به‌ویژه صنایع انرژی‌بر، زمینه‌ رونق اقتصادی را در استان هرمزگان و کشور فراهم سازد و امیدواریم با تقویت زیرساخت‌ها بیش‌ازپیش به این هدف دست یابیم.

روتیتر: وزیر اقتصاد:

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به سرعت گرفتن تخصیص تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ بودجه در دولت سیزدهم گفت: دولت برای اولین بار منابع خود را به جای اینکه به طور مستقیم تخصیص دهد با منابع شبکه بانکی تلفیق و اهرم کرد تا اثر آن چند برابر شود.



به گزارش اقتصادرسا ، سید احسان خاندوزی عصر دوشنبه ۱۴ اسفند ماه در مراسم قدردانی از برگزیدگان تبصره ۱۸ بودجه افزود: باید برای مسئله تامین مالی تولید، پاسخ‌های درخور داشته باشیم. یعنی به فراخور نیاز بخش‌های مختلف تولید، متناظر با این نیازها در نظام تامین مالی الگوهای متناسب با آن نیاز را داشته باشیم.

وزیر اقتصاد اظهار داشت: یک شکل عمل کردن، روش هست اما حتماً کارآمدترین روش نیست.

وی افزود: یک تجربه‌ای در دهه ۴۰ شمسی داشتیم. همچنین یک تجربه بعد از انقلاب در حوزه تقویت بانک‌های توسعه‌ای و تخصصی داشتیم که متاسفانه به مرور زمان کمرنگ شد. پس از آن تامین مالی از بازار سرمایه و همچنین بودجه دولت پررنگ شد.

خاندوزی گفت: در حوزه تامین مالی طی دو سه سال گذشته، چند اتفاق مهم رخ داد. البته فهرست زیادی می‌توان از نوآوری‌های مالی بیان کرد اما برجسته‌تر از همه آنها پررنگ شدن نقش تامین مالی زنجیره‌ای است که فقط یکی از مصادیق آن «اوراق گام» است.

وی تصریح کرد: البته «اوراق گام» امسال کمی دچار مشکل شد اما از هفته گذشته مجدداً اجرای آن سرعت گرفت.

وزیر اقتصاد گفت: در حوزه بازار سرمایه دستاورد نهادی که به صورت برجسته رخ داده، تامین مالی از طریق شرکت‌های سهامی یا صندوق‌های پروژه است. در یکی از موارد حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان ظرف چند روز تامین مالی از همین طریق صورت گرفت.

وی افزود: اما مهم‌ترین ابتکار نهادی، تغییر ساز و کار اجرای تبصره ۱۸ بود.

خاندوزی همچنین گفت: چهار کلید واژه کارآمدی، پایداری، اصابت و عدالت درباره تبصره ۱۸ وجود دارد.

وزیر اقتصاد اظهار داشت: به جهت کارآمدی دولت برای اولین بار منابع خود را به جای اینکه به طور مستقیم تخصیص دهد با منابع شبکه بانکی تلفیق و اهرم کرد تا اثر آن چند برابر شود.

وی افزود: دوم به جهت پایداری در بازگشت منابع، این مدل جدید اجرای تبصره ۱۸ به شکل چابک‌تری انگیزه ایجاد می‌کرد که منابع به بانک‌ها برگردد.

خاندوزی گفت: مسئله سوم اصابت بود با توجه به اینکه قدری به شکل نهادی نظارت صورت می‌گرفت که در کمیته امداد، بنیاد برکت یا نهادهای دیگری که نقش نظارت را ایفا می‌کردند، باعث شد که خیال سیاستگذار از تخصیص دقیق منابع جمع شود.

وی افزود: عدالت کلید واژه چهارم این تبصره است. در تبصره ۱۸ یک جزء ثابت تخصیص منابع داریم و یک جزء متغیر که باعث می‌شود بخش‌های مغفول مانده از طریق تخصیص هوشمند منابع حمایت شوند.

خاندوزی تاکید کرد: این اقدامات سبب شد تجربه پول پاشی تکرار نشود و تخصیص منابع به صورت هوشمند اتفاق بیفتد.

وزیر اقتصاد گفت: سندهای آمایشی یا سیاست صنعتی نداشتیم که تعیین تکلیف کند، ناچار بودیم که از طریق برگزاری جلسات متعدد میان دستگاه‌ها و استان‌ها به نقاط مشترکی برای تخصیص منابع تبصره ۱۸ می‌رسیدیم.

وی افزود: خوشحالیم اعلام کنیم در سال ۱۴۰۱ یک گام بیشتر به سمت اجرای بهتر تبصره ۱۸ حرکت کردیم و امسال اگر موضوع اتصال دستگاه‌ها به سامانه حل شود در سال جاری هم به لحاظ نهادی و اجرایی این تبصره به بلوغ خواهد رسید.

خاندوزی گفت: در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ که تسهیلات ترجیحی و حمایتی دولت برای بنگاه‌های کوچک و متوسط است، اولاً باید در مسئله منابع تدبیر کنیم که سال ۱۴۰۳ منابع به صورت به هنگام فراهم شود.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: بخش مهمی از تاخیر در تخصیص منابع که باعث شد تکالیف سال ۱۴۰۰ رو در سال ۱۴۰۱ اجرا کنیم و امسال هم همینطور، برمی‌گرده به این برمی‌گردد که را به منابع تبصره ۱۴ متصل کرده‌ایم. بنابراین هر میزان کسری در منابع تبصره ۱۴ رخ دهد سازمان برنامه تصمیم می‌گیرد که ابتدا یارانه‌ها را پرداخت کند و در نهایت اگر چیزی باقی ماند به تبصره ۱۸ تخصیص دهد. بنابراین تغییر جانمایی تبصره ۱۸ در بودجه الزامی است.

خاندوزی همچنین گفت: نکته دوم توانمندسازی استان‌هاست. حساب پیشرفت و عدالت در لایحه دولت بود و در مجلس شورای اسلامی اصلاحاتی در آن صورت گرفت.

وی افزود: هر قدر بتوانیم فرایندها را در استان‌ها شفاف‌تر انجام دهیم و و اختیارات بیشتری را به حساب‌های پیشرفت و عدالت استان‌ها منتقل کنیم، اجرای کار دقیق‌تر می‌شود. گاه می‌شود گفت که صلاحدیدهای استان‌ها بهتر از صلاحدید مرکز عمل می‌کند.

خاندوزی اظهار داشت: نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که اگر دستگاهی بتواند رو به آینده تکالیف یا طرح‌های اشتغال و تولید خود را به سرانجام برساند، خیلی سریع‌تر از منابع سال‌های بعد برخوردار شود. با این کار، سرعت اجرای تبصره ۱۸ و انگیزه استان‌ها و دستگاه‌ها در اجرای این تبصره افزایش می یابد.

بر اساس این گزارش ، در این مراسم از استانداران تهران، آذربایجان شرقی، یزد، مرکزی، سمنان، به عنوان استان های برگزیده در اجرای تبصره ۱۸ بودجه قدردانی شد.

همچنین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره) هم به عنوان دستگاه‌های برگزیده در اجرای این تبصره قدردانی به عمل آمد.

در نهایت از صندوق کارآفرینی امید، بانک کشاورزی و بانک مسکن به عنوان موسسات و بانک های عامل منتخب در اجرای این تبصره قدردانی شد.

روتیتر: معاون وزیر صمت در نشست با سفیر زیمباوه در تهران تأکید کرد:

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در نشست با سفیر زیمباوه در تهران بر آمادگی کشورمان برای تعمیق روابط اقتصادی با زیمباوه با تأکید بر صنایع کوچک و متوسط تأکید کرد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، " فرشاد مقیمی" شامگاه یکشنبه در دیدار با "برایت کوپمبا" سفیر زیمباوه در تهران محورهای گسترش روابط اقتصادی و تجاری با این کشور را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

وی، با اشاره به توانمندی‌های صنعتی کشورمان، افزود: بیش از 52 هزار واحد صنعتی در مجموعه زیرساخت‌های تحت مدیریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در رشته فعالیت‌های مختلف صنعتی و تولیدی فعال است و ظرفیت بسیار مناسبی برای ارتقای روابط اقتصادی دو کشور به شمار می‌رود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اضافه کرد: آمادگی داریم تا زمینه بازدید هیأت‌های تجاری کشور زیمباوه از زیرساخت‌های صنعتی و واحدهای توانمند تولیدی ایران را با نگاه ویژه به ارتباط گیری کسب و کارهای دو کشور فراهم سازیم.

مقیمی، آمادگی کشورمان را برای تأمین اقلام کالایی مورد نیاز زیمباوه اعلام کرد و گفت: زیمباوه در حوزه ارائه خدمات فنی و مهندسی، نوسازی و بهسازی صنایع، تأمین ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی، عارضه‌یابی و امکان سنجی و .... می‌تواند از توانمندی‌های ایران استفاده نماید.

سفیر زیمباوه در تهران نیز در این دیدار مدل صنعتی شدن ایران را الگویی تحسین برانگیز توصیف کرد و افزود: مایلیم از تجربیات ایران در حوزه صنعتی سازی به عنوان یک اولویت مهم در راستای فعال سازی ظرفیت‌های صنعتی زیمباوه استفاده نماییم.

"برایت کوپمبا" ادامه داد: هیأتی از زیمباوه برای بازدید از ظرفیت‌های صنایع کوچک و متوسط، توانمندی‌های بخش خصوصی،تأمین مالی، فناوری و تکنولوژی و .... به ایران سفر خواهد کرد تا در نشست‌های دو جانبه (B2B) زمینه ارتقای مراودات تجاری و اقتصادی دو کشور فراهم شود.

وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص خرید و فروش کد ملی (اسناد سجلی) اشخاص حقیقی جهت موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو اطلاعیه ای صادر كرد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛متن این اطلاعیه به این شرح است:
با توجه به اخبار منتشره در فضای مجازی پیرامون خرید و فروش کد ملی (اسناد سجلی) اشخاص حقیقی جهت موضوعاتی نظیر واردات و ثبت‌نام خودرو، بدینوسیله ضمن تاکید بر عدم وجاهت قانونی چنین اقداماتی، به اطلاع عموم می رساند؛ هرگونه واگذاری( فروش) کدملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث جهت موضوعاتی نظیر ثبت نام خودرو تخلف و در صورت اطلاع این وزارت، موجب سلب اولویت خواهد بود.

ضمنا بر رفتار افراد هنجار شکن نیز (اشخاصی که مبادرت به سوءاستفاده از کد ملی سایرین می نمایند) مسئولیت حقوقی و کیفری جاری خواهد بود. لذا ضرورت دارد شهروندان محترم با هوشیاری و اطلاع‌رسانی به سایرین، مانع از هرگونه سوء استفاده در این خصوص گردند.

 

در بازار دائماً در حال تغییر سرگرمی‌های خانگی، ال‌جی با نقش عمده خود یکی از رهبران انکارناپذیر بازار جهانی تلویزیون به شمار می‌رود. تعهد این شرکت به نوآوری و تعالی با حفظ سلطه بر بازار جهانی تلویزیون‌های OLED برای یازدهمین سال پیاپی با ارائه تجربه‌های کاربری متفاوت که تلویزیون‌های ال‌جی را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز می‌کند آشکارتر شده است.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛بر طبق تحقیقات انجام شده توسط شرکت تحقیقات بازار Omdia ، ال‌جی در سال گذشته با ارسال مجموعاً ۳ میلیون دستگاه تلویزیونOLED  در صدر بازار جهانی تلویزیون‌های OLED قرار گرفت. شرکت ال‌جی با تخصیص ۵۳ درصد از سهم بازار جهانی تلویزیون‌هایOLED  بر مبنای محموله های فروش و ارائه مجموعه‌ای از گزینه‌های متنوع در فرم ظاهری و ابعاد، با اقتدار جایگاه برتر خود را به عنوان رهبر بلامنازع بازار جهانی تلویزیون‌های OLED حفظ کرده است.
دوران تمایل به تلویزیون‌های پریمیوم بسیار بزرگ همچنان در حال اوج‌گرفتن است و سال گذشته نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس درآمد تلفیقی در بازارهای تلویزیون‌های پریمیوم شامل بازارهای آمریکای شمالی و اروپا با افزایش فزاینده تقاضا سهم تلویزیون‌های ۷۵ اینچ به بالا به بیش از ۲۰ درصد رسید.

حمل‌و‌نقل تلویزیون‌های OLED با سایز ۷۵ اینچ به بالا بر مبنای مجموع کل درآمد تلفیقی، بازار تلویزیون‌های OLED رشدی انفجاری داشت و از ۲۵ درصد فراتر رفت. در طی ۵ سال اخیر، شامل سال ۲۰۲۳ این ترند، متوسط رشد سالانه‌ای نزدیک به ۷۰ درصد ایجاد کرده است که در این میان از هر ۴ تلویزیون OLED، یک مدل فوق العاده بزرگ فروخته شده است و یکی از پر فروش‌ترین تلویزیون‌ها بود.

ال‌جی با به‌دست‌آوردن سهمی بسیار برجسته در حدود ۶۰ درصد از کل تلویزیون‌های ارسالی بالای ۷۵ اینچ در جهان، سلطه خود بر بازار را تحکیم بخشید. ال‌جی با معرفی مدل‌های ۹۷ اینچ، ۸۳ اینچ و ۷۷ اینچ همراه با راهکار بسیار پیشرفته انتقال داده۴K/120Hz  به صورت وایرلس، سری‌ تلویزیون‌های وایرلس OLED خود را به صورت فعالانه گسترش داده و علاوه بر گسترش موجودی تلویزیون‌های وایرلس OLED در بازار، به تقاضای رو به رشد برای گزینه‌های بیشتر در تلویزیون‌های پریمیوم اولترا لارج در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی نیز پاسخ می‌دهد.

با ادامه‌یافتن افزایش تقاضا برای تلویزیون‌های اولترا لارج،  ال‌جی با ارائه مجموعه‌ای گسترش‌یافته شامل مدل‌های وایرلس تلویزیون OLED  و ارتقای کیفیت صدا و تصویر با استفاده از پردازشگرهای پیشرفته هوش مصنوعی، شامل پردازشگر هوش مصنوعی α (Alpha) 11 سری تلویزیون‌های OLED خود را تقویت می‌کند. جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی با پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند webOS، تجربه شخصی‌سازی‌شده‌تری از سرگرمی‌های خانگی را به ارمغان می‌آورند.

مجموع تلویزیون‌های ارسالی ال‌جی شامل تلویزیون‌های OLED و LCD در سال گذشته به بیش از ۵۳/۲۲ میلیون دستگاه رسید که بر اساس درآمد ۳/۱۶ درصد از بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص داد. تلویزیون‌های QNED ال‌جی با استفاده از فن‌آوری‌های Quantum Dot و NanoCell برای ارائه رنگ‌های دقیق و زنده با دارا بودن گزینه‌های بیشتر، توانمندی این شرکت در بازار جهانی تلویزیون را نشان می‌دهند. ال‌جی با وجود این مدل‌های QNED چشمگیر در سال گذشته با سهم ۷/۱۴ درصدی از درآمد، جایگاه دوم را در بازار تلویزیون‌های Quantum Dot را به خود اختصاص داد که در این ارقام تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی در نظر گرفته نشده‌اند.

جدیدترین تلویزیون‌های QNED ال‌جی به فناوری Mini LED و پردازشگر هوش مصنوعی Alpha 8 مجهز شده‌اند که عملکرد هوش مصنوعی در این دستگاه‌ها برای دستیابی به طیف رنگی دقیق‌تر، ۳/۱ برابر نسبت به پردازشگرهای نسل قبلشان یعنی پردازشگرهای نسل Alpha 6,7 بهتر شده است. مشتریان می‌توانند با وجود سری محصولات متنوع ال‌جی مدل ترجیحی خود را از میان ابعاد ۴۳ تا ۹۳ اینچی انتخاب کنند.
در سال گذشته مجموع محموله‌ها در بازار جهانی تلویزیون از ۲۰۱ میلیون گذر کرد که این رقم نسبت به سال قبل از آن کمی کاهش یافته است. حمل تلویزیون‌های LCD برای دومین سال متوالی زیر ۲۰۰ میلیون دستگاه باقی ماند در حالی که حمل تلویزیون‌های OLED شامل تلویزیون‌های OLED ال‌جی به بیش از ۶/۵ میلیون دستگاه رسید.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار صنایع سرگرمی‌های خانگی و نوآوری‌های پیشرفته ال‌جی از LG Newsroom بازدید کنید.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه صنایع حمام و آشپزخانه KBIS 2024 که از ۲۷ تا ۲۹ فوریه در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد از مجموعه‌ای از راهکارهای سبک زندگی خانگی رونمایی کرد.

 

 

به گزارش اقتصادرسا ؛جدیدترین نوآوری‌های این شرکت شامل PuriCare™️ HydroTower و سیستم اتوکشی از فناوری‌های پیچیده و طراحی کاربرپسند برای ارتقا و پربارتر کردن زندگی روزمره استفاده می‌کنند.

راهکارهای حمام، PuriCare HydroTower و سیستم اتوکشی ال‌جی با ارتقای بهداشت، کاربری آسان و طراحی هوشمندانه

راهکارهای حمام برای ارتقای تجربه کاربری استحمام

ال‌جی با ارائه محصولی برای فراهم‌کردن راحتی و دسترسی‌پذیری بهتر در حمام، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین فضاهای زندگی موجود در خانه، تجربه کاربری آن را بهبود می‌بخشد. دستگاه تصفیه هوشمند دوش و حمام ال‌جی با فراهم‌کردن آب پاکیزه و تصفیه شده توسط یک فیلتر تصفیه آب پیشرفته تجربه کاربری استحمامی باطراوت را به کاربران ارائه می‌کند. این سیستم به‌صورت هوشمند بر مصرف آب نظارت کرده و زمان تعویض به‌موقع فیلتر را اعلام می‌کند تا دسترسی به جریان مداوم آب پاکیزه را تسهیل کند.

سیستم تصفیه آب هوشمند حمام ال‌جی برای حفظ دمای انتخابی آب از ترموستاتیک استفاده می‌کند. یونیت کنترل بصری این دستگاه از یک نمایشگر برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد دمای آب را مشاهده کرده و بنا به ترجیح خود به‌سادگی از تنظیمات دما برای گرم‌تر کردن یا خنک‌تر کردن آب استفاده کنند. راهکار حمام ال‌جی همچنین از Smart Airflower برخوردار است که با کنترل فعال دما و رطوبت حمام، محیط راحت‌تری را در حمام فراهم می‌کند. Smart Airflower که به‌منظور به گردش در آوردن سریع هوا و کاهش رطوبت طراحی شده است، دو فن دارد که یکی از آن‌ها رطوبت را استخراج می‌کند و دیگری هوای گرم و خشک را به داخل حمام می‌دمد.

سومین بخش راهکار حمام معرفی شده توسط ال‌جی، یک آینه هوشمند همه کاره است که علاوه بر عملکرد عادی به عنوان یک آینه معمولی، به عنوان یک هاب برای ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی نیز عمل کرده و محتواهای مفیدی شامل ترفندها و توصیه‌هایی برای استفاده از حمام فراهم می‌کند.

PuriCare HydroTower مناسب برای راحتی، بهداشت و سلامتی

PuriCare HydroTower LG فن آوری‌های تصفیه هوا و کنترل رطوبت را درهم‌آمیخته و ظاهری شیک و ایستاده دارد که هر نوع فضا و دکوراسیونی را زیباتر می‌کند. این محصول که در نمایشگاه KBIS 2024 برای اولین‌بار در سطح بین‌المللی معرفی خواهد شد در سال گذشته در کره جنوبی ورودی موفقیت‌آمیز به بازار داشته و فروش آن ظرف ۵۰ روز بیش از ۱۰ هزار یونیت بوده است.

PuriCare HydroTower LG که هوای مرطوب تصفیه شده و با طراوتی را فراهم می‌کند با استفاده از فن آوری پیشرفته‌ای که مواد و ترکیبات مضر را از بین می‌برد یک منبع آب تمیز فراهم کرده و از تشکیل رسوبات آهکی نیز جلوگیری می‌کند.۱،۲ این محصول نوآورانه ال‌جی آب را تا ۱۰۰ درجه سلسیوس گرم می‌کند تا رشد باکتری‌ها را متوقف کرده۳ و علاوه بر ایجاد رطوبت موثر آسودگی خیال را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به علاوه، این محصول می‌تواند ذرات بسیا ریز غبار را نیز از هوا زدوده و محیطی سالم‌تر و مطبوع‌تر را در فضاهای بسته فراهم کند.۴

PuriCare HydroTower LG برای ارتقای هر چه بیشتر سطح بهداشت پیش از آغاز عملیات رطوبت‌سازی از بخار برای تمیزکردن و خشک‌کردن خودکار مسیر عبور ذرات رطوبت استفاده می‌کند.۵ طراحی کاربرپسند ال‌جی امکان برداشتن و بازکردن آسان قطعاتی مانند مخزن آب و کاور را برای آبکشی راحت‌تر فراهم می‌کند. به‌علاوه، این محصول با استفاده از ظرفیت ۷۰۰ سانتی‌متر مکعب (۶/۲۳ اونس) در ساعت قادر است به‌سرعت سطح رطوبت مطلوب برای کاربر را فراهم کند.

سیستم اتوکشی همه‌کاره

سیستم اتوکشی پیشرفته ال‌جی و درعین‌حال ساده و زیبا، به طور مؤثری چروک‌ها را مدیریت می‌کند تا به کاربران در بهبود استایل شخصی‌شان کمک کند. این سیستم اتوکشی شامل یک میز اتوی زیبای تاشو مجهز به اتوی‌بخار و محلی برای قراردادن اکسسوری‌های لازم است و برای برطرف‌کردن تمامی چین‌وچروک‌ها از بخار پرفشار ۵ خط (five-bar) که ۵ برابر پرفشارتر از بخارسازهای معمولی است استفاده می‌کند. قدرت اضافی بخار از یک ژنراتور بخار پرفشار و سیستم حرارتی داخلی که در صفحه میز اتوکشی کار شده است تأمین می‌شود. ذرات بخار پرفشار تولید شده توسط سیستم اتوکشی برای کاهش موثر چروک‌ها به پارچه نفوذ می‌کنند.

تکنولوژی Styling Board با استفاده از دو فن که به رفع رطوبت البسه کمک می‌کند از آبرفت و جمع‌شدگی پارچه جلوگیری می‌کند و برای لباس‌های ظریف و حساس مناسب است. طراحی سیستم اتوکشی به نحوی انجام شده امکان تنظیم ارتفاع آسان

میز اتو را فراهم کرده، از طریق یک دکمه نگهدارنده به‌صورت خودکار چرخ‌های محصول را در حین اتوکشی قفل می‌کند و برای نگهداری بی‌دردسر به‌راحتی تا می‌شود.

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه‌مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت: “ال‌جی مشتاقانه در انتظار است تا در نمایشگاه KBIS 2024 یک سری استثنائی از نوآوری‌های خانگی شامل راهکار حمام، PuriCare HydroTower و سیستم اتوکشی را به بازدیدکنندگان معرفی کند. ما به معرفی راهکارهای زندگی هوشمند در دسته‌بندی‌های مختلف با استفاده از شناخت عمیقمان از سبک زندگی مشتریان ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بازار را از طریق نوآوری‌های هوشمندانه برای یک زندگی بهتر رهبری کنیم.”

لوازم‌خانگی جدید ال‌جی در غرفه این شرکت (۲۳۴۳# سالن غربی، مرکز همایش‌های لاس وگاس) در نمایشگاه KBIS 2024 که در لاس وگاس، ایالت نوادا برگزار شد به نمایش گذاشته شد.

۱- آزمایش شده توسط موسسه پژوهشی بازرسی و آزمایش پارچه کره جنوبی (KOTITI) با استفاده از HydroTower مدل HY703RWAA برای اندازه گیری غلظت مواد ایجاد کننده سختی آب (آب شیر) با مقایسه غلظت مواد پس از عبور از فیلتر با سطوح اولیه که نتایج رفع ۹/۹۹ درصدی رسوبات با کاهش کلسیم و منیزیم را نشان می‌دهند. عملکرد واقعی ممکن است بر اساس محیط استفاده از محصول متفاوت باشد.

۲- آزمایش شده توسط Korea Conformity Laboratories (KCL) با استفاده از HydroTower مدل HY703RWAAبرای اندازه‌گیری عملکرد فیلتراسیون ( کلر باقی مانده در شیشه)، عملکرد بهینه فیلتراسیون (سختی آب) و پایداری انحلال. نتایج نرخ رفع ۱۰۰ درصدی باقی مانده کلر، رفع ۱۰۰ درصدی سختی آب و انطباق با استانداردهای ایمنی انحلال را نشان می‌دهند. این فیلتراسیون با فیلتراسیون مربوط به تصفیه آب شرب تفاوت دارد. عملکرد واقعی ممکن است بر اساس محیط استفاده از محصول متفاوت باشد.

۳- کاهش ۹۹۹/۹۹ درصدی باکتری‌های مضر موجود در مخزن آب آزمایش شده توسط موسسه پژوهشی بازرسی و آزمایش پارچه کره جنوبی (KOTITI) و موسسه آزمایش و پژوهش کره جنوبی (KTR) با استفاده از آزمایش HydroTower مدل HY703RWAA برای اندازه‌گیری تعداد باکتری‌ها (،Staphylococcus aureus Bacilluspneumoniae، Klebsiella pneumonia) در آب تحت شرایط ۲۰±۵ درجه سلسیوس و رطوبت ۵۰± ۱۰درصد پس از کامل شدن حالت humidifyingwater sterilization)).

۴- کاهش ۹۹۹/۹۹ درصدی ذرات بسیار ریز به ابعاد ۰۱/۰ میکرومتر. آزمایش شده توسط Korea Conformity Laboratories (KCL) با استفاده از HydroTower مدل HY703RWAA برای اندازه‌گیری نرخ رفع ذرات غبار در حالت Clean Turbo دمای ۲۳±۱٫۰ درجه سلسیوس و رطوبت محیطی ۵۰±۲٫۰ عملکرد واقعی ممکن است بر اساس محیط استفاده از محصول متفاوت باشد.

۵- آزمایش شده توسط آزمایشگاه داخلی ال‌جی با استفاده از HydroTower مدل HY703RWAA برای اندازه‌گیری تغییر وزن مسیر جریان رطوبت‌ساز پس از یک ساعت عملکرد در حالت Turbo Humidification، سپس متوقف کردن عملیات (خشک کن خودکار) تحت شرایط دمای ۲۳±۲ درجه سلسیوس و رطوبت محیطی ۵۰±۱۰ عملکرد واقعی ممکن است بسته به شرایط محیط استفاده متفاوت باشد.

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس » با دریافت شش ستاره، موفق به دریافت تندیس سیمین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان *مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی** تقدیر شد.



 به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس، عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، که با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت معدن و تجارت، باقر ساروخانی استاد پیشکسوت جامعه شناسی ارتباطات، جمعی دیگر از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد و گامی مهم برای زمینه سازی صدور ایزوی ملی روابط عمومی برداشته شد.

 پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس که در ارزیابی های صورت گرفته با ۶۸۵ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای سومین بار تندیس زرین شش ستاره دریافت کرد و با اعطای تندیس ویژه از مهندس محمد رضا پیرحسینلو مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر به عمل آمد.

 در ادامه باقر ساروخانی، استاد پیکسوت حوزه جامعه شناسی ارتباطات نیز در این مراسم طی سخنانی به تعریف سرآمدی پرداخت و «سرآمدان» را معماران توسعه پایدار معرفی کرد و گفت: در دنیای بسیار پر رقابت فعلی، باید بتوانیم هر روز با جریان های دنیای جدید تطابق پیدا کنیم.

 هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top