روتیتر: دکتر علی عسکری در نشست هم انديشي روابط عمومی های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

نشست هم‌اندیشی رؤسای روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با محوریت ابلاغ سیاست‌های راهبری این حوزه در دوره جدید برگزار شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهمان ویژه این نشست صمیمی، دکتر علی‌عسکری بود؛نشستی که در آن، مديرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس از اهمیت و جایگاه ممتاز روابط عمومی‌ها در جریان سازی خبری، امیدآفرینی و معرفی توانمندی‌های بی‌نظیر ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه "صنعت ارزش آفرین پتروشیمی" سخن گفت.

*نمایش تلاش جهادی با روابط عمومی پویا و خلاق *

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات واحدهای روابط عمومی هلدینگ و جایگاه آنها در نمایش تلاش‌های جهادی مدیران و پرسنل شاغل در صنعت پتروشیمی گفت: روابط عمومی‌ها باید با خلاقیت، پویایی و داشتن ابتکار عمل، همواره در گردونه رقابت‌ها و پیکارهای رسانه‌ای باقی بمانند.
دكتر علي عسكري گفت: یک روابط‌عمومی كارآمد، بايد با نگاه عالمانه و ظریف، خالق يك فضای متفاوت، دلپسند،متبوع و مطلوب باشد و آن را به تصویر بکشد.
وي افزود: روابط عمومی یک هنر و پیکار ارتباطی و انسانی است که باید با زبان هنر روایتگر موفقیت‌ها و دستاوردها باشد.
مديرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس با اشاره به برنامه‌ها و تلاش‌های مغرضانه رسانه‌های معاند با هدف ناامید کردن مردم گفت: این هنر روابط عمومی است که با انتشار گسترده موفقیت‌ها و تلاش‌های خالصانه، هرروز اخبار و تصاویر امیدبخش را تولید کند.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین گفت:برگزاری تورهای علمی با حضور دانش آموزان،دانشجویان و صاحبنظران، باعث آشنایی بیشتر آنان با خدمات،اقدامات و فعالیت های چشمگیر پرچمداران صنعت پتروشیمی می شود.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top