بهبود تركيب منابع، با هدف حمايت از توليد و رونق اشتغال در دستور كار بانك قرار دارد.

به گزارش اقتصادرسا ؛عليرضا قيطاسي، مديرعامل بانك دي در بازديد سرزده از شعبه مركزي مشهد، ضمن ديدار با كاركنان اين شعبه، بر لزوم توجه به بهبود تركيب منابع با تمركز بر منابع ارزان قيمت و پايدار براي حمايت از توليد و رونق اشتغال تأكيد كرد.
به گزارش روابط‌عمومي بانك دي، قيطاسي در جريان اين بازديد، سال نو را سرآغاز فصلي تازه براي بانك دي دانست و گفت: با تلاش اعضاي هيئت‌مديره و بر اساس بررسي‌ها و مطالعات انجام شده، محورهاي استراتژيك بانك براي سال ١٤٠١ تدوين شده است و به زودي ابلاغ و اجرايي خواهد شد.
مديرعامل بانك دي با اشاره به شعار سال، يادآور شد: نقش نظام بانکی دراقتصاد کشور، مهم و تعیین‌کننده است و با توجه به اين كه شعار سال ١٤٠١ مانند سال‌هاي گذشته به اهميت توليد و اشتغال زايي تأكيد دارد، مسئوليت كاركنان نظام بانكي سنگين‌تر از هميشه است و انتظار مي‌رود همكاران بانك دي در شعب با اولويت قرار دادن بهبود تركيب منابع و جذب منابع ارزان‌قيمت و توجه به راهكارهاي افزايش درآمدهاي غيرمشاع و تخصيص منابع به واحدهاي توليدي و كارآفرينان، در تحقق شعار سال نقش‌آفرين باشند.
وي همچنين با اشاره به اين كه مطالبات غيرجاري از مهم‌ترين دغدغه‌هاي نظام بانكي است، گفت: كاهش مطالبات غيرجاري با اولويت حصول نتيجه در كوتاه‌ترين زمان و ايجاد جريان نقد بايد در دستور كار همكاران قرار گيرد.
قيطاسي، دسترس پذير كردن هر چه بيشتر خدمات بانك دي و تسهيل و تسريع ارائه خدمات بانكي را از طريق توسعه بانكداري الكترونيك براي مشتريان و خانواده معزز شهدا و ايثارگران از ديگر اولويت‌هاي بانك دي در سال جاري برشمرد.
مديرعامل بانك دي در پايان اين ديدار، محمد حسين انصاري از كاركنان باسابقه نظام بانكي را به عنوان رييس حوزه شرق كشور معرفي كرد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top