روتیتر: به همت "ایمینو" و با ارائه توانمندی ۴ شرکت دانش‌بنیان

سومین رویداد همرسانی «دایان» به همت ایمینو و با همکاری ایمیدرو در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ( HSEE) ۱۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادرسا ؛به نقل از شبکه ایمینو، سومین رویداد همرسانی «دایان» با محوریت توسعه بازار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ( HSEE) به همت طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی با حضور سیاستگذاران دولتی، بخش خصوصی و دیگر بازیگران این عرصه ۱۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.
در رویداد دایان توانمندی‌های ۴ شرکت دانش‌بنیان‌ حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ( HSEE) و چالش‌های فناورانه این بخش زیر ذره‌بین نخبگان معدن و صنایع معدنی قرار می‌گیرد.

در این رویداد نوآوران و مدیران بخش معدن و صنایع معدنی کشور حضور خواهند داشت و ظرفیت ها و توانمندی‌های شرکت فناور و دانش بنیان فعال در عرصه HSEE، فرصت‌ها و چالش‌های فناورانه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی را مطرح می‌کنند و احصای نیاز واحدهای تولیدی و تسهیلگری ارتباط میان نوآوران، مدیران و سیاستگذاران مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

با توجه به اینکه در عصر حاضر توسعه پایدار صنایع اهمیت ویژه‌ای دارد و توسعه صنایع باید در کنار توجه به شاخصه‌های HSEE (ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و انرژی باشد، طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو) درصدد است با همکاری و هم افزایی واحدهای HSEE کشور بستر ترویج فناوری و طرح های نوآورانه و جذب آنها در صنایع وابسته به بخش معدن را فراهم کند.

از این رو در رویداد همرسانی «دایان۳» ۴ شرکت فناور و دانش بنیان فعال در عرصه HSEE حضور پیدا خواهند کرد تا توانمندی های خود را شرح دهند و چالش های خود در توسعه بازار را مطرح کنند.
این رویداد دوشنبه 16 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر در سالن همایش ایمیدرو برگزار و حضور آنلاین برای همه علاقمندان آزاد است.

 


لینک و شماره اتاق جلسه برای حضور آنلاین در رویداد «دایان»
Live718.videocake.ir

ورود با نام و نام شرکت


اطلاعات کامل ارائه‌دهندگان، کنداکتور و سین برنامه ۴٨ ساعت قبل از اجرای رویداد در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.
http://imino.ir/news/37234.htm

 

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top