بنابر اعلام امور استانها و بازاریابی پست‌بانک‌ایران؛ مدیر، شعب و باجه‌های برتر این بانک بر اساس بررسی عملکرد آبان ماه سال‌جاری آنها در زمینه تحقق اهداف برنامه عملیاتی ابلاغی، انتخاب و معرفی شدند.


به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: براساس ارزیابی صورت گرفته در رده مدیران استانها/مناطق، مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران به ترتیب از بین استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان، فارس، هرمزگان، البرز، اردبیل و مرکزی با بیشترین میزان درصد تحقق هدف سپرده‌ای مورد انتظار در آبان ماه و هدف سپرده‌ای سال ۱۴۰۰ به‌عنوان مدیریت شعب برتر انتخاب شد.
 بنا بر این گزارش: در رده شعب، براساس امتیاز کسب شده از بين شعب معرفي شده توسط مديريت شعب استانها/مناطق در شاخص‌های پایش و پویش در آبان ماه ۱۴۰۰، به‌ترتیب شعب عسلویه بوشهر، تربت حیدریه خراسان رضوی و مرودشت فارس حائز رتبه‌های اول تا سوم شده و به عنوان شعب طلایی، نقره‌ای و برنزی معرفی شدند.
همچنین بر اساس ارزیابی به‌عمل آمده از میان باجه‌های بانکی روستایی منتخب معرفی شده توسط مدیریت شعب استانها/مناطق، بر مبنای ۷۰درصد عملکرد منابع و ۳۰درصد کارمزد پرداخت شده بابت خدمات، باجه‌ بانکی روستایی قلعه چوم، جلیکان و شال از باجه های تابعه شعب کوثر استان اصفهان، نور استان مازندران و بویین زهرا استان قزوین به‌ترتیب به‌عنوان باجه‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی انتخاب شدند.
شایان ذکر است: برنامه ارزیابی مدیر، شعب و باجه‌های برتر به‌صورت مستمر در چارچوب شاخص‌هاي تعيين شده بانک در ماه‌های آتی تا پایان سال انجام خواهد شد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top