روابط عمومی بانک کارآفرین در سطح ملی، در بخش انتشارات اصلی (چاپی) در هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومی‌های سراسر کشور در دو بخش ویژه‌نامه و صفحه‌آرایی نشریه داخلی بانک «پیام کارآفرین» رتبه اول، خبر رتبه دوم مصاحبه و مقاله رتبه سوم را کسب کرد. همچنین وب‌سایت بانک کارآفرین در بخش رسانه‌های دیجیتالی موفق به کسب رتبه سوم شد و جایزه ملی خلاقیت نیز به روابط عمومی بانک کارآفرین اعطاء شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این جشنواره، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های سراسر کشور در مرکز همایش‌های سازمان محیط‌زیست برگزار شد و از روابط عمومی‌های برتر کشور تجلیل به عمل آمد.

آثار برگزیده بر اساس فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی بانکها در بازه زمانی سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ و در سه بخش ملی،تهران و استانی برگزیده شدند.بر اساس مقررات اعمالی همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در این جشنواره بودند.

 شایان‌ذکر است، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور روابط عمومی‌های سراسر کشور و ازجمله وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در یازده بخش شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن‌گرافیک)، ادبیات (مستندسازی، داستان‌سرایی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، برنامه انتشاراتی (کتاب، نشریه داخلی، بروشور، ویژه‌نامه)، هنرهای تجسمی، بصری (پوستر، اینفوگرافی، عکس، کاریکاتور)، رسانه‌های دیجیتالی (وب‌سایت، مولتی‌مدیا، شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات در دو سطح ملی و استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ازجمله اهداف این جشنواره، آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی، فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات است.
تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دست‌یابی به راه‌کارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی‌ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شورونشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیت‌های انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی ازجمله اهداف دیگر این جشنواره است که همه‌ساله و به‌صورت منظم و پیاپی برگزار می‌شود.
شایان‌ذکر است در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، بیش از ۲هزار اثر ارسالی به جشنواره توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top