بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان خود و افزایش توان خرید در سطح جامعه، طرح «کارا» را اجرایی کرد.

به گزارش اقتصادرسا ؛بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان خود و افزایش توان خرید در سطح جامعه، طرح «کارا» را اجرایی کرد.
در طرح تسهیلاتی «کارا»، امکان بهره¬مندی از امتیاز تسهیلات مبتنی بر میانگین حساب‌ قرض¬الحسنه جاری برای سپرده‌گذاران بانک و هم‌چنین پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه¬های اینترنتی بانک آینده براساس میانگین حساب‌های جاری و پس‌انداز، فراهم شده است.
حداقل دوره میانگین‌گیری 3 ماه و حداقل ضریب پرداخت تسهیلات 50 درصدِ مبلغ میانگین حساب است. سقف تسهیلات این طرح برای مشتریان حقیقی، 10 میلیارد ریال و برای مشتریان حقوقی 100 میلیارد ریال تعیین ‌شده و  امکان بهره‌مندی از امتیاز تسهیلات، حداکثر تا 220 درصد میانگین حساب با مدت‌زمان بازپرداخت 12 تا 36 ماهه فراهم شده است.
در این طرح هم‌چنین امکان اعطای تسهیلات درقالب عقد مرابحه/ وام قرض‌الحسنه بر اساس میانگین حساب‌جاری شرکت‌ها، ویژه کارکنان معرفی‌شده از سوی شرکت‌ها و سازمان‌ها، پیش‌بینی شده است.
تمام شعب بانک آینده در سراسر کشور آماده ارائه این خدمت اعتباری به سپرده‌گذاران و مشتریان حقیقی و حقوقی هستند.
بانک آینده همواره در جهت حمایت از تولید داخلی و پیشرفت میهن عزیزمان ایران، روند ارائه تسهیلات به بخش‌های دانش‌بنیان، تولیدی، صنعتی، معدنی، گردشگری، کشاورزی و فرهنگی را در اولویت برنامه‌های خود دارد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top