مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام فجر سپه با حضور یداله جعفری معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت، رضا سراجی‌پور مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، رضا همدانچی رئیس اداره کل روابط عمومی، نعمت اله نقاشیان رئیس باشگاه کارکنان و حمید رضا خیری رئیس اداره کل خدمات بهداشتی و رفاهی با معرفی تیم ها و نفرات برتر برگزار شد.



به گزارش اقتصادرسا به نقل از بانک سپه، رقابت های ورزشی جام فجر سپه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ویژه ادارات ستادی و مدیریت های شعب مناطق استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در بخش آقایان ورزشکاران در هشت رشته فوتسال، دو و میدانی، شنای ۵۰ و ۷۰ متر، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، تیراندازی با تپانچه، بدمینتون و تنیس روی میز به مصاف هم رفتند. در بخش بانوان نیز ورزشکاران در دو رشته‌ دارت و شنا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در بخش آقایان و در مسابقات فوتسال تیم حوزه مدیریت و روابط عمومی با غلبه بر حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد. تیم‌های مرکز حراست و شعبه مرکزی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم مدیریت شعب منطقه یک تهران چهارم شد. کاپ اخلاق رقابت های فوتسال نیز به تیم مدیریت امور مهندسی و پشتیبانی اهداء شد.

در رقابت های تیراندازی با تپانچه امید کاظمی حسین آباد از مدیریت شعب منطقه ۲ تهران حائز مقام نخست شد و عباس کاشی از اداره بازرسی غیر حضوری و عبدالحمید جلالیان از مدیریت شعب منطقه ۶ تهران در جایگاه دوم و سوم ایستادند، همچنین در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی نیز علی‌رضا بختیاری از مدیریت شعب منطقه ۳، سید حمید سید ابراهیمی از اداره کل سامانه های مدیریت سازمانی و احمد خنکداری از بانکداری دیجیتال به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در مسابقات تنیس روی میز محمد فرازی از مدیریت شعب منطقه ۵ با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت و رضا کریمی و حامد حسینعلی هر دو از مدیریت شعب منطقه ۲ تهران در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رقابت های بدمینتون نیز با قهرمانی قاسم احمدی از اداره حسابرسی داخلی، کسب عنوان نایب قهرمانی یاسر شمس علی از اداره کل مهندسی ساختمان و رتبه سوم حمید رضا صادقیان مدیریت شعب منطقه ۲ تهران به کار خود پایان داد.

در مسابقات شنای ۷۰ متر، محسن سبحان از باشگاه کارکنان عنوان نخست را کسب کرد و امیر حسین شهیدی از اداره کل عملیات مالی و نظام‌های پرداخت و داود احمدی از مدیریت شعب منطقه ۴ در جایگاه دوم و سوم ایستادند، در رقابت های شنای ۵۰ متر نیز علی سجادی تفرشی از اداره کل پیگیری وصول مطالبات به مقام قهرمانی دست یافت و احمد سهرابی از مدیریت شعب منطقه ۴ و داود سوری از اداره کل جبران خدمات دوم و سوم شدند.

رقابت های شطرنج  نیز با قهرمانی آرمان حاجیان‌فر از اداره کل خدمات رفاهی و بهداشتی و کسب عنوان نایب قهرمانی مجید حسن نژاد از مرکز حراست و رتبه سوم پیمان باقری از اداره کل مهندسی ساختمان به کار خود پایان داد.

در مسابقات دو و میدانی سید کریم سید محمودی از مدیریت شعب منطقه ۳ تهران قهرمان شد، بهداد براتی از اداره کل بازرسی غیر حضوری در رتبه دوم جای گرفت و جلال و بلال رضایی از اداره کل خزانه داری و مبادلات بانکی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان و در مسابقات دارت، ملیحه ابراهیمی از مدیریت شعب منطقه یک تهران به مقام نخست دست یافت، لیلا علی رضایی از اداره کل توسعه مشتریان خرد و اصناف دوم و سمیه مهقانی از مدیریت شعب منطقه ۲ حائز رتبه سوم شدند.

در رقابت شنای بانوان نیز سمیرا شیرکوند از مدیریت شعب منطقه یک تهران به مقام قهرمانی رسید و مرجانه پورمحمد‌گلزاری از مدیریت شعب منطقه ۳ تهران و سائره سعیدی از شعبه بانکداری دیجیتال به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه جام فجر سپه با معرفی و اهداء جوایز به نفرات برتر روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در محل باشگاه کارکنان بانک سپه برگزار شد.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top