روتیتر: پویش «نون دلتو بخور» ، یک تیر با دونشان؛

امسال پویش نون دلتو بخور با همت خیریه فرشته های بهشتی، با رویکردی جدید هم به کمک زنان سرپرست خانوار آمده و هم قرار است ماه رمضان 1402 سفره نیازمندان خالی از نان نباشد.

 

به گزارش اقتصادرسا ؛ رمضان 1402 پویش «نون دلتو بخور» که با همت موسسه خیریه فرشته های بهشتی و مدیریت مهشید خسروی راه افتاده است قرار است با یک تیر دونشان بزند، هم سفره نیازمندانی که در مناطق محروم و کم برخوردار هستند خالی نباشد و هم فرصتی برای اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار به وجود آید.
اما اینکه ماجرای این پویش چیست و چه طور می توانیم ما هم در این کار خیر سهمی باشید موضوعی است که برای رسیدن به پاسخ آن به سراغ مهشید خسروی مدیر موسسه خیریه فرشته های بهشتی رفتیم . او در این باره می گوید: هرسال با آغاز ماه مبارک رمضان با کمک همه عزیزان خیری که همراهمان هستند سعی داریم تا به به مناطق محروم کمک کنیم. امسال هم  پویش «نون دلتو بخور »را  راه اندازی کردیم. پویشی که در آن غذای نانی درست می کنیم و آن ها را در مناطق محروم به دست نیازمندان واقعی می رسانیم.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مدتی است تمرکز ویژه ای روی مسائل زنان سرپرست خانوار داریم این بار تصمیم گرفتیم به جای اینکه سفارش تهیه غذای نانی را به رستوران ها بدهیم ، این کار را زنان سرپرست خانوار انجام دهند. با این کار، زنان سرپرست خانوار هم شریک کار خیر خواهند شد و هم برایشان کسب درآمدی خواهد بود.
مهشید خسروی در ادامه افزود: در سایت موسسه خیریه فرشته های بهشتی به آدرس https://mahshidkhosravi.com/  بخشی برای خیرات غذا درنظر گرفته ایم .عزیزان می توانند با مراجعه به این بخش در این پویش همراه باشند. ما برای هر لقمه مبلغ 50 هزار تومان درنظر گرفته ایم که هر کدام از خیرین می توانند هر تعداد لقمه ای را که درنظر دارند سهیم شوند.

 

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top