مدیرعامل شرکت دانش بنیان محیا ترمیم گفت : شرکت دانش بنیان محیا ترمیم اولین و برترین تولیدکننده کامپوزیت‌های دندانی در ایران و دارای استانداردهای مختلف و گواهینامه iso13485 مدیریت کنترل کیفیت و تجهیزات پزشکی می‌باشد.


 به گزارش اقتصادرسا ؛علی محمودی مدیرعامل شرکت دانش بنیان محیا ترمیم درگفتگویی اظهارداشت:  شرکت دانش بنیان محیا ترمیم اولین و برترین تولیدکننده کامپوزیت‌های دندانی در ایران و دارای استانداردهای مختلف و گواهینامه iso13485 مدیریت کنترل کیفیت و تجهیزات پزشکی می‌باشد.


محمودی تصریح کرد: فعالیت ما از سال 1396 همراه با تحقیق و توسعه آغازو سپس در سال 1398 موفق شدیم به نمونه پایه کامپوزیت برسیم که آغاز مسیر اخذ پروانه و تست‌های مربوطه بود.


وی افزود: استاندارد 4049 برای ما یکسری تست‌ها را مشخص می‌کند که مطمئن شویم ماده کامپوزیت از جهت سمی بودن عارضه‌ای برای بدن نداشته باشد که پس از انجام این مرحله اقدام به راه‌اندازی خط تولید و اخذ پروانه تولید کردیم.


محمودی ادامه داد: با توجه به اینکه محصول ما نانومقیاس بوده، نیاز به تائیدیه ستاد ویژه توسعه نانو داشته که پس از 4 سال پروانه تولید مستقل را از اداره تجهیزات پزشکی دریافت کردیم.


وی ابرازداشت: ورود ما به بازار همزمان با طرح مشکلاتی بود که سایر تامین‌کنندگان نیز در بازار داشتند و منجر به ایجاد فرصتی شد تا بتوانیم محصول خود را عرضه کنیم، چرا که محصول ما گرید A را دریافت کرده ولی با این حال قیمت آن درحد گرید B می‌باشد که از این جهت استقبال فراوانی از آن شده است.


مدیرعامل محیا ترمیم عنوان داشت: مشتریان ما در چند دسته قرار می‌گیرند که یکسری از آنها کلینیک‌های دانشگاهی و دانشجویان دندانپزشکی هستند، دسته دیگر کلینیک‌های عمومی و دولتی هستند و دسته آخر دندانپزشکان و کلینیک‌های خصوصی هستند که ما برای هر دسته از این مشتریان با توجه به بودجه‌شان همکاری می‌کنیم.


وی خاطرنشان کرد: ما برای فعالیت در بازار 4 نمایندگی استانی داریم و در خصوص صادرات نیز ریزه‌کاری‌های خاصی بسیاری وجود دارد، چرا که صادرات به هر کشور قوانین خود را دارد و باید دید آیا نسبت کیفیت به قیمت در کشور هدف جوابگو هست یا نه که در همین راستا در حال حاضر به کشورهای ترکیه، عراق، روسیه وامارات صادرات داریم.


محمودی بیان داشت : ما در بازار داخلی خودمان کشف قیمت را انجام داده‌ایم و در بازار خارجی نیز همین فرآیند باید انجام شود، چرا که هر کشوری نیازمندی و تقاضای خود را دارد و شرکت واردکننده به کشش بازار و حجم مصرف کشور خود نگاه می‌کند.

وی درپایان سخنان خود گفت : ما روز به روز در حال بهبود دادن محصولات خود هستیم و سعی داریم در خصوص بحث قیمت نیز در جهت رفاه حال مصرف‌کننده قدم برداریم.

 
اطلاعات تماس:
 
 آدرس دفتر مرکزی: میدان هفت تیر، ابتدای اتوبان مدرس، کوچه پارس، پلاک ۶

آدرس خط تولید: دانشگاه شهید بهشتی
تلفن دفتر: ۰۲۱۲۵۹۳۶۸۰۳
آدر سایت:  www. trimedi.bio.
 

 

محصولات:

زیبایی:
یونیورسال
انامل

 

ترمیمی:

دنتین
یونیورسال

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top