روتیتر: وزیر صمت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی فعالان حوزه اطلاع‌رسانی، به‌ویژه خبرنگاران حوزه صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت.


.

به گزارش اقتصادرسا؛ سید محمد اتابک در این پیام، خبرنگاران را راویان آگاهی، روشنگری و شناخت در جامعه دانست و تأکید کرد: «روز خبرنگار، یادبود آوردگاه گفتمان‌ها و روایت‌ها در رونمایی از حقیقت در برابر هجمه پروپاگاندای سلطه و استکبار است.»

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد؛ پاس‌داشت آگاهی و اندیشه است، روز خبرنگار؛ یادبود آوردگاه گفتمان‌ها و روایت‌ها در رونمایی از حقیقت در برابر هجمه پروپاگاندای سلطه و استکبار است.

وزارت صمت، دستیابی به توفیقات بزرگ در مسیر توسعه را مرهون همراهی و انعکاس شفاف فعالیت‌ها به دست شما خبرنگاران می‌داند و در ادامه مسیر بر نقش اثربخش رسانه در  تبیین ابعاد مختلف پیشرفت اقتصادی و صنعتی به ویژه در «سال سرمایه‌گذاری برای تولید» و روایت برنامه‌های پیش‌روی وزارت صمت در تحقق شعار سال، تأکید دارد.

 تلاش شما در تبیین اقدامات دولت و به ویژه وزارت صمت در اجرای برنامه‌های راهبردی و مدیریت کلان صنعت، معدن و تجارت کشور قابل تقدیر است.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد شهدای رسانه، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه خداوند حکیم مسألت دارم.

سیدمحمد اتابک
وزیر صنعت، معدن و تجارت

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top