روتیتر: در نشست مدیران سازمان فاوا و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مطرح شد:

در نشست سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برلزوم هوشمندسازی فرآیندهای مدیریت بحران در شهر تهران تاکید شد.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه 22 فروردین در سازمان فاوا برگزار شد، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سعید جهانی سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور معاونان و مدیران به طرح و بررسی موارد همکاری‌ و هم‌افزایی بین‌سازمانی در خصوص برنامه‌های مدیریت بحران پرداختند.

در این نشست بر ایجاد رویکرد یکپارچه در توسعه‌ی نرم‌افزارهای حوزه‌ی مدیریت بحران تاکید شد و در رابطه با به‌روزرسانی زیرساخت‌های شبکه و توسعه‌ی زیر ساخت سخت افزاری تبادل نظر شد.

یکی از موضوعات اصلی این جلسه بررسی سامانه‌ها و نرم‌افزارهای مورد نظر در حوزه‌ی مدیریت بحران بود و در این راستا نیازهای پیش‌روی سامانه‌ی یکپارچه‌ی مدیریت بحران شهر تهران و سامانه‌ی مدارس آماده و خانه‌های دوام مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در  ادامه‌ی جلسه‌ کارشناسان حاضر به طرح نیازها در حوزه‌ی سخت‌افزار و زیرساخت همچون نیازهای زیرساختی در توسعه‌ی ساختمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و پایگاه‌های مدیریت بحران تازه‌تأسیس پرداختند.

یکی از موضوعات این جلسه، طرح همکاری‌های سازمان فاوا به‌عنوان رئیس کارگروه هوشمندسازی قرارگاه ایمنی کالبدی شهرداری تهران بود و در رابطه با توسعه‌ی بخش اطلاعات حوزه‌ی مدیریت شهر تهران و استفاده از متادیتا، تبادل نظر انجام و موارد لازم بررسی شد.

هم‌چنین در این جلسه به ابعاد امنیت سایبری نیز به عنوان یکی از موارد حائز اهمیت در حوزه‌ی مدیریت بحران پرداخته شد و مقرر شد با حضور کارشناسان در کمیته‌ی هوشمندسازی مدیریت بحران شهر تهران، اولویت‌های اصلی تعیین و با ارائه راهکارها، مسیر هوشمندسازی فرآیندهای مدیریت بحران در شهر تهران طی سال جاری با شتاب بیشتر پیگیری شود.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top