دکتر محمدرضا کریمی نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.


 

به گزارش اقتصادرسا ؛ متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

دگرگونی آفرینش و رویش دوباره طبیعت که امسال با عطر روح‌افزای بهار قرآن نیز تقارن یافته، ما را به تأمل در رستاخیز طبیعت و تحول احوال خویش به سوی «احسن‌الحال» فرامی‌خواند.

همکاران گرامی؛
خداوند منان را شاکریم که بار دگر‌ با گذر از سالی پربار و سرشار از تلاش و کوشش در عرصه خدمت رسانی؛ علی رغم مشکلات و سختی ها، کوله باری از تجربه و دانش برای صنعت پتروشیمی کشور به یادگار ماند.

در سالی که گذشت در کنار یکدیگر با تحول آفرینی و عزم همگانی “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” را سرلوحه کار خویش قرار دادیم تا با خلق آینده‌ای متکی بر دانش و فناوری بومی، با دستان توانای دانشمندان میهن اسلامی شرکت را در والاترین جایگاه تاریخ فعالیتش تا به امروز برسانیم و با استعانت از کرم الهی و بهره گیری از دانش متخصصین ایرانی، آینده‌ی صنعت پتروشیمی را روشن‌تر سازیم.

همراهان پر تلاشم؛
تفکر نوین شکل گرفته با هدف افزایش تولید، داخلی‌سازی و رفع تنگناها با تأکید بر توان داخلی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش در افق پیش رو، با تلاش، کوشش و همدلی هیات مدیره و یکایک همکاران میّسر شد و از این رو؛ برخود لازم می‌دانم از تلاش‌های متعهدانه هیات مدیره محترم، کارکنان متخصص و جهادگر و سایر ذینفعان و سهامداران که با عزمی راسخ در مسیر تعالی سازمان همت نمودند، تشکر و قدردانی نمایم.
در پایان؛ ضمن گرامی‌داشت فرخنده سالروز ملی شدن صنعت نفت، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک عرض کرده و سلامت، سعادت و سربلندی همگان را از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.
محمدرضا کریمی
نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top