در چهارمین و آخرین روز از نمایشگاه بیست و هفتم نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی تهران، سید غلامحسن گرشاسبی گزارشی از دستاوردهای شرکت پتروشیمی ایلام در این نمایشگاه ارائه کرد.

 



به گزارش اقتصادرسا، مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی ایلام با بیان اینکه بر اساس چشم‌انداز پیش‌بینی شده روزانه ۱ هزار تن محصول در این مجتمع به تولید پایدار خواهد رسید افزود:در نمایشگاه بیست و هفتم مذاکرات سازنده‌ای با شرکت‌های معتبر داخلی جهت تامین و خرید تجهیزات مورد نیاز شرکت به انجام رسید.

گرشاسبی از مذاکرات اولیه با شرکت‌ «هتکو» جهت خرید ۲ عدد کمپرسور هوا و با گروه «مپنا» جهت خرید یک عدد بویلر خبر داد و افزود:مقرر شد پتروشیمی ایلام پس از بررسی مدارک فنی و مهندسی ارائه شده این تجهیزات ، با شرکت‌های مذکور همکاری نماید.

به گزارش روابط عمومی، ملاقات با علی‌عسکری مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و قانعی مدیرعامل پترول ، دیدار با یاری؛ مدیرعامل هلدینگ سپهر انرژی و اله‌بداشتی رئیس بسیج کارگری کشور و مذاکره با شرکت سرمایه‌گذاری نفت جهت پیگیری خوراک اتان گازی از مهم‌ترین دیدارهای گرشاسبی مدیرعامل پتروشیمی ایلام در این نمایشگاه بود.

مصاحبه رسانه‌های دیداری، شنیداری و پایگاههای خبری با گرشاسبی از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شـرکت پتروشیمی ایلام در نمایشگاه نفت ، گاز و‌ پتروشیمی در خیابان سئول تهران بود.

این گزارش حاکیست در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه ، غرفه پتروشیمی ایلام یکی از پرترافیک‌ترین غرفه‌های نمایشگاه را به خود اختصاص داد و در‌ کانون اصلی توجهات شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top