پس از ارزیابی های صورت پذیرفته توسط ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، پتروشیمی شازند جایزه سه ستاره تعالی منابع انسانی را کسب نمود.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران با درخواست شرکت پتروشیمی شازند پس از دور روز حضور خود در دفتر مرکزی و محل این مجتمع با انجام ارزیابی های انفرادی، تیمی و با استناد به شواهد و مستندات ارائه شده، درخواست این شرکت را مورد بررسی های دقیق کارشناسی قرار داده و کمیته علمی و داوری انجمن ، شرکت پتروشیمی شازند را حائز دریافت جایزه سه ستاره دانست.


نوزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی و اعطای پانزدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی طی روزههای پنجم تا ششم اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد.


شایان ذکراست یکی از دغدغه های مهم و اساسی دکتر علیرضا خلیلی نیا از بدو حضورشان به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، علاوه بر تامین خوراک و استمرار در تولیدات مجتمع، توجه ویژه به سرمایه های انسانی توانمند و کم نظیر در این شرکت می باشد که در این راستا، وی بر اساس یک برنامه مدون، در جهت رفع مشکلات و برآورده کردن خواسته های کارکنان، اقدامات قابل توجهی را پیش بینی نموده که بخشی عمده ای از این برنامه ها اجرایی شد و موجب رضایتمندی حداکثری پرسنل تلاشگر شرکت پتروشیمی شازند گردیده است و بخش دیگری از اقدامات و برنامه های تدوین شده، در دستور کار شرکت قرار دارد.


روابط عمومی وامور بین الملل، کسب این موفقیت ارزنده را خدمت مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و سایر همکاران ارجمند شرکت پتروشیمی شازند به ویژه معاون و پرسنل تلاشگر حوزه معاونت توسعه منابع انسانی تبریک عرض می نماید.



تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top