روتیتر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، در مراسم آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری، اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد را بسیار ارزشمند خواند.



آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری با حضور دکتر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی، دکتر زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های تایعه صندوق بازنشستگی کشوری، سه‌شنبه 24 بهمن 1402 در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش  اقتصادرسا ، سید صولت مرتضوی،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بازدید از همایش و نمایشگاه آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاورد های ارزش آفرین مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی در بخشی از سخنان خود به تجلیل از مجتمع‌های فولادی و پتروشیمی هلدینگ صباانرژی پرداخت و گفت: اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد بسیار ارزشمند است اما هنوز برای رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیادی داریم. باید بتوانیم حقوق بازنشسته‌ها را از محل سود سرمایه‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی پرداخت کنیم.

گفتنی‌است،«نمایشگاه و همایش رونمایی از ۱۲۴ خدمت نوین و دستاورد ارزش‌آفرین سازمان بازنشستگی کشوری» در راستای عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت هر پیشرفت و حرکتی برای قوی‌تر شدن ایران اسلامی و ضرورت عملیاتی‌سازی جهاد تبیین در دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور و با هدف معرفی دستاوردهای حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری برگزار شده است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top