دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان بانک سپه در سال 1402، حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید نوروز را به تمامی همکاران خود در سراسر کشور تبریک گفت.

 


به گزارش اقتصادرسا ؛متن پیام مدیرعامل بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْابْصارْ یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهارْ یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاحْوالْ حَوِّلْ حالَنا الی‌ احْسَنِ الْحالْ
فرارسیدن سال نو و آغاز بهار زیبای طبیعت در تقارن شکوهمند با حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند، تزکیه نفس، عبادت خالصانه و سرافرازی در آزمون بزرگ بندگی، پیام‌آور و نوید بخش دگرگونی و نو شدن با تأسی از بهار قرآن و طبیعت است.
آغاز سال جدید در  موسم انس با قرآن، دعا و نیایش بر شادابی و طراوت دل های بهاری می افزاید و صفای باطن در پرتو ماه پر فیض و رحمت رمضان، دستیابی به هدف غایی خلقت، (قرب الهی و تکامل انسان) را میسر می سازد.
با تقدیر و سپاس صمیمانه از همت جهادی، انقلابی و تلاش های ارزنده و ماندگار همکاران عزیز در خلق دستاوردهای بزرگ و پرافتخار در سال 1402 کمال تشکر و امتنان را دارم و فرا رسیدن عید نوروز و  آغاز سال ۱۴۰۳ در بهار قرآن را صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک و شادباش عرض می کنم .
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت الله رمضان، سلامتی، تندرستی، کامیابی و موفقیت روزافزونتان را در سایه الطاف خداوند متعال، عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) آرزومندم .
  آیت اله ابراهیمی
مدیرعامل بانک سپه

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top