روتیتر: گزارشی از ضرورت گسترش و توسعه بیمه‌های زندگی در کشور؛

بیمه دانا پس از چندین ماه بررسی روی چند طرح تخصصی در حوزه بیمه‌های عمر و زندگی، در نهایت از اولین طرح بیمه‌های زندگی با عنوان "جان دانا" رونمایی کرد، طرحی که مجوزهای لازم برای فعالیت از بیمه مرکزی را دریافت کرده و مدتی است آموزش آن به شبکه فروش سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش اقتصادرسابه نقل از "پایشگر" ؛ اگر مردم به واسطه فناوری دیجیتال به مزایای بیمه به ویژه بیمه زندگی و جایگاه آن در کمک به دیگران در قالب سرمایه مشخص یا مستمری، واقف شوند، بخشی از درآمد ماهیانه و سالیانه خود را نه تنها برای خود، بلکه برای کمک به دیگران نیز سرمایه گذاری می‌کنند تا مزایای طولانی مدت آن بتواند ثمره بخش‌تر از روش‌های سنتی تامین آتیه باشد.
یکی از ابزارهای توسعه به کمک فناوری دیجیتال، داده‌کاوی در اطلاعات بیمه نامه های صادرشده به منظور بررسی سطح سواد بیمه‌ای بیمه‌گذاران وتلاش و برنامه‌ریزی برای افزایش سواد بیمه‌ای آنها از یک طرف و طراحی، عرضه و معرفی محصولات با توجه به سلایق و نیازهای مشتریان از طرف دیگر با کمک این فناوری است.
حضور نیروهای جوان و متخصص در صنعت بیمه می‌تواند نوید بخش گشایش دریچه‌ای تازه به روی این حوزه باشد که با بهره‌گیری از تکنولوژی های نوین و کارآمد بتوان بیشتر از همیشه، فرهنگ بیمه را در میان آحاد جامعه گسترش داد.
تاثیر جان دانا در رونق صنعت بیمه

با توجه به نکات ذکر شده و اهمیت حرکت به سمت عصر دیجیتال و رونق گرفتن کسب و کارهای نوین به نظر می رسد محصول تازه بیمه دانا با عنوان جان دانا می‌تواند تحول بزرگی در رشد و توسعه بیمه های زندگی در جامعه بوجود آورد. همانطور که اشاره شد، مسیر حرکت در اقتصاد آینده قطعا از جاده بیمه‌های زندگی عبور می‌کند و اگر صنعت بیمه و شرکت‌های فعال در این حوزه بتوانند با تولید محصولات جدید، مردم را به خرید بیمه نامه‌های زندگی تشویق کنند، می توان به دورنمای مثبت این صنعت امیدوار بود، یعنی همان کاری که بیمه دانا مدتی است در پیش گرفته و می کوشد با حرکت در این مسیر، آینده مطمئن و آرامش بخشی را برای بیمه گذاران خود فراهم کند.
فراموش نکنیم فناوری امروز می تواند اهرمی سودمند برای ترویج فرهنگ بیمه در کشورمان باشد.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top