شماره جدید مجله داخلی شرکت بیمه دی با عنوان «فیروزه دی» به همت مدیریت روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش اقتصادرسا  به نقل از روابط عمومی؛ در این شماره مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی، فصل نوی بیمه دی با عنوان منحنی دوم را با جزئیات شرح می دهد. همچنین مهدی خیرخواهان، مدیر امورمشتریان نگاهی به طرح رضایت سنجی در بیمه دی دارد. در میز سخن این شماره نیز با تیم درمان درباره درمان انفرادی از ابتدا تا شخص واحد به گفتگو پرداخته ایم و در کنار آن میزگردی درخصوص پوست اندازی رشته بیمه زندگی داشته ایم.بیمه های ثالث نیز موضوع بحث دیگری است که در این شماره به آن پرداخته ایم.در ادامه نیز مدیریت استان گیلان را از نظر گذرانده ایم.

الکترونیکی نشریه را از اینجا مطالعه کنید.

با ما همراه باشید.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top