دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سوم خرداد ماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت و ایثار را تبریک گفت.

به گزارش  اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن سوم خرداد ماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت و ایثار را تبریک گفت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در متن این پیام آورده است:

سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خونین توسط رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی در تاریخ پر بار این آب و خاک به عنوان روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی ثبت شد تا یادآور رشادت ها و جانفشانی های ایثارگرانی باشد که برای حفظ کیان ایران اسلامی از تمام هست و نیست خود گذشتند.

اگر امروز در هر شهر و روستا به گلزار شهیدان گذر و تاریخ نقش بسته بر سنگرها را مرور کنیم، خواهیم دید که مجموعه شهیدان سوم خرداد ۱۳۶۰ الگویی کوچک از ملت مقاوم ایران است که چونان سپهری پر ستاره می درخشد.

سوم خرداد ماه نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم، ایثار و جانفشانی رزمندگانی است که با از خودگذشتگی ایرانی بالنده را به جهانیان نشان دادند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس، این روز بزرگ و پیروزی تاریخی فتح خرمشهر را به ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان بویژه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top