رئیس دیوان عالی کشور گفت: امروز جبهه مقاومت طوری پیشرفته شده که به جای سنگ از موشک استفاده می‌کند و این دستاورد به برکت حضور و پشتیبانی مسلمانان جهان و ایران اسلامی است.

به گزارش اقتصادرسا، حجت‌الاسلام مرتضوی مقدم با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس ضمن تقدیر از حضور پرشور و با شکوه مردم مسلمان دنیا و به خصوص ایران گفت: حضور با شکوه مسلمانان در روز قدس نشانگر این واقعیت است که ملت مسلمان هنوز پشتیبان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین است و انزجار خود را از صهیونیست‌های متجاوز و غاصب اعلام کرده و همچنان حامی مردم مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه مقاومت روزبه‌روز درخشنده‌تر شده و الحمدلله امروز مقاومت طوری پیشرفته شده است که به جای سنگ از موشک استفاده می‌کند، اظهار داشت: این دستاورد به برکت حضور و پشتیبانی و حمایت مسلمانان جهان و ایران اسلامی که سبب دلگرم‌تر شدن بیش از پیش جبهه مقاومت شده و ان‌شاءالله به زودی شاهد آن روز موعود باشیم که مردم فلسطین به وطن خودشان بازگشته و حضرت مسیح پشت سر امام زمان (عج) در بیت‌المقدس نماز می‌خواند.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه تصریح کرد: طبیعی است که دشمن آرام و ساکت نمی‌نشیند و به دنبال توطئه و دسیسه علیه جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین است و در این راه، از هیچ عملی در مقابل ظهور و بروز مسلمانان دریغ نخواهد کرد، اما خداوند تمام توطئه‌ها و منفی‌بافی‌ها و تحرکات شیطانی دشمن را به لطف خود خنثی می‌کند و پشتیبان مسلمانان است.

مرتضوی مقدم ادامه داد: آنچه که تا به امروز درک کردیم آن است که مقاومت در برابر دشمن سبب شده که آنها را وادار به عقب‌نشینی کند و لحن آنها را در مقابل مسلمانان تغییر بدهد و امیدواریم به لطف خدا و کمک مسلمانان جهان ضمن قوی‌تر شدن روزافزون جبهه مقاومت قدس عزیز آزاد شود.
انتهای پیام/

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top