در حاشیه دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران از چین، شن های‌شیونگ، مدیر رادیو و تلویزیون مرکزی چین و علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران، یاداشت تفاهم همکاری رادیو و تلویزیون مرکزی چین و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را امضا کردند.

به گزارش اقتصادرسا؛در حاشیه دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران از چین، شن های‌شیونگ، مدیر رادیو و تلویزیون مرکزی چین و علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران، یاداشت تفاهم همکاری رادیو و تلویزیون مرکزی چین و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را امضا کردند. شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به طور مشترک شاهد امضای این سند همکاری بودند.

مدتهاست که ارتباط همکاری خوب بین رادیو و تلویزیون مرکزی چین و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حفظ شده است. به منظور گسترش هر چه بیشتر همکاری‌های رسانه‌های اصلی دو کشور و افزایش تبادلات مردمی و فرهنگی، دو طرف به توافق رسیدند که یک مکانیسم همکاری برای انجام همکاری‌ها در زمینه تبادل اخبار، تولید مشترک، آموزش پرسنل و نوآوری فناوری رسانه ای ایجاد کنند و روابط مشارکت راهبردی جامع بین چین و ایران را تقویت و توسعه دهند، نیز به حصول پیشرفتهای جدید و مستمر روابط دوجانبه کمک کنند.

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نهاد مسئول امور رادیو و تلویزیون در ایران است که دارای 8 شبکه تلویزیونی، 4 شبکه تلویزیونی خبری بین المللی و 6 شبکه تلویزیونی ماهواره ای است. این سازمان  دفتر خود را در 45 کشور جهان از جمله چین ایجاد کرده است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top