روتیتر: با زیرنویس اختصاصی و رایگان در «تماشاخونه»؛

مینی سریال «کودک دلبند» Dear Child به کارگردانی مشترک ایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها مینی سریال «کودک دلبند» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

مینی‌سریال «کودک دلبند» یک درام جنایی و رازآلود محصول ۲۰۲۳ کشور آلمان است که ایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن آن را به طور مشترک برای شبکه نتفیلیکس نویسندگی و کارگردانی کرده اند.

«کودک دلبند» یا «فرزند عزیز» Liebes Kind اقتباسی است از رمان آلمانی پرفروش با همین عنوان به نویسندگی رومی هاسمن که فصل اول آن در ۶ قسمت توسط کمپانی تلویزیون کنستانتین تولید شده است و برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۳ توسط سرویس استریم نتفلیکس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان و سایر کشورها به صورت همزمان منتشر گردید.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: جاسمین گراس در یک پارکینگ ربوده شده و سپس در یک آپارتمان کوچک بدون پنجره در جنگلی در شمال آلمان حبس می‌شود. رباینده او (که ما هرگز چهره‌اش را نمی‌بینیم) مو‌های تیره جاسمین را بلوند کرده و او را «لنا» می‌نامد. از آن لحظه به بعد، جاسمین به اجبار طبق قوانین سختگیرانه او زندگی کرده و از فرزندان کوچکش هانا و جاناتان مراقبت می‌کند. پس از پنج ماه، لنا موفق می‌شود که در یک فرار ناامیدانه و دلخراش از زندان خود بگریزد؛ اما به زودی متوجه می‌شود که نمی‌تواند از رباینده‌اش پنهان بماند.

در این مینی سریال هنرمندانی چون بیرج شاد، کریستین بیرمن، کیم ریدل، جولیکا جنکینز، نایلا شوبرث، یوستوس فون دونانی، هیلی لوئیز جونز، هانس لو، سامی شراین، اسکیندیر تسفای، فلوریان کلودیوس استفنس، نغمه علایی و کریستین اسکیبینسکی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مینی سریال «کودک دلبند» که امتیاز ۷.۴ را در سایت IMDb به دست آورده و به زودی نسخه دوبله فارسی آن نیز از تماشاخونه عرضه می شود در ۶ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top