روتیتر: معاون وزیرکشاورزی : در شهرآفتاب شاهد اقتدار ملی هستیم

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از نمایشگاه کشاورزی شهرآفتاب گفت: علی رغم همه محدودیت های که وجود دارد در شهرآفتاب شاهد اقتدار ملی هستیم و نمایشگاه کشاورزی آی فارم ویترین کوچکی از توانمندی های بخش کشاورزی کشورمان است.

 

به گزارش اقتصادرسا به نقل از روابط عمومی و اموربین المللی نمایشگاه شهرآفتاب، محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم در شهر آفتاب، اظهارداشت: پس از مدتی وقفه شاهد آغاز فعالیت چهارمین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در نقش و اهمیت این نمایشگاه اگر بخواهیم صحبت کنیم باید ساعت‌ها وقت گذاشته شود،گفت: در یک جمله باید بگویم که این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی را برای تبادل دانش، ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه مأموریت این نمایشگاه، بازاریابی، استفاده ارزان از فرصت‌ها و امکانات برای توسعه بخش کشاورزی را فراهم کرده است و بستر ارتقای سطح تولید و افزایش درآمد در بخش کشاورزی در این نمایشگاه نهفته است.

برومندی بابیان اینکه در برنامه تحولی وزیر جهاد کشاورزی، به حوزه باغبانی توجه خاصی شده است، گفت: در این برنامه تحولی، بخش باغبانی حوزه کشاورزی، در کنار همه‌ مزیت‌های موجود در سایر بخش‌ها به دلیل تأمین امنیت غذایی کشور بسیار موردتوجه است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما جزو مناطق خشک و نیمه‌خشک در دنیا است، یادآور شد: ما در سال گذشته علیرغم تحمل خشک‌سالی بسیار سخت و شکننده باوجود همه‌ محدودیت‌های اعتباری، علاوه بر تأمین غذای کشور، 6 میلیارد دلار درآمد ارزی در بخش کشاورزی داشتیم.

 

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: چهارمین نمایشگاه کشاورزی آی فارم نمایشگاه بسیار فاخری است که علیرغم شرایط سخت کرونا و با وقفه جدی که با آن روبه رو بودیمخوشبخاته شاهد برگزاری این نمایشگاه فاخر هستیم.

 

چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین ها، ادوات، تجهیزات، پهپادها و نهاده های کشاورزی، باغبانی، گلخانه و سامانه های نوین آبیاری 11 الی 14 آبان ماه و از ساعت 10 صبح الی 17 عصر در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

 

تبلیغات

کد اعلام وصول پایگاه خبری اقتصاد رسا

 کلیه حقوق اقتصادرسا محفوظ می باشد

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما

Back to Top